MotoGP för nerladdning.

• Thread starter Thread starter Tom
  • Start date Start date
Swedie skrev:
Jag har länkarna till MotoGP.com's egna inspelningar av de två racen som varit. De är helt utan reklam och har engelska kommentatorer. Filerna är cirka 220mb stora. Bättre kvalitet än Toms filer oxå. Tom suger. ;) haha. närå! skämtar bara, Tom har gjort ett dunderjobb. Tänkte bara säga att jag har dessa filer och ifall nån vill ha dom så får ni säga till.

Eller så ger du dem till mig, så byter jag ut de jag har lagt upp redan.
I övrigt skall du vara snäll, annars sockrar jag tanken och smörjer dina bromsskivor till helgen :)

Japp, upp med dem. Vill ha första och dagens rejs oxå, har inte eurosport :gnissla

Swedie skrev:
Jag har länkarna till MotoGP.com's egna inspelningar av de två racen som varit. De är helt utan reklam och har engelska kommentatorer. Filerna är cirka 220mb stora. Bättre kvalitet än Toms filer oxå. Tom suger. ;) haha. närå! skämtar bara, Tom har gjort ett dunderjobb. Tänkte bara säga att jag har dessa filer och ifall nån vill ha dom så får ni säga till.

Släng upp dem bara :tummenupp

10.23M/s .. dålig fart tycker jag... eftersom jag själv sitter på gbit till sunet.. kass hårdvara i andra änden måntro?

men men.. det blir göttit att titta på när man sitter här o väntar på att saker & ting ska hända :tummenupp :tummenupp

tom, säj till om du vill ha fler speglar :)

Last edited:
Kan inte någon starta en sticky där Gp racen går att ta hem om man nu skulle missa de fler gånger? Verkar väl bra? :banana

Hey ! Lira lite länkar dårå ! Det var ju race idag... måste kolla!

Swedie skrev:

Missade racen idag eftersom jag själv försökte leka Rossi på Mittsverigebanan. Lyckades dock inte sätta en 54-tid eller bättre som Rossi lätt skulle gjort. Någon som har dagens lopp på nån server för nedladdning ?

Mvh

/ Kenneth

:Bugar :Bugar

Var på dop idag och missade racet.. Bockar och bugar för initiativet.. Stort tack..

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back