MotoGP för nerladdning.

Tom

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Sprint ST
Swedie skrev:
Jag har länkarna till MotoGP.com's egna inspelningar av de två racen som varit. De är helt utan reklam och har engelska kommentatorer. Filerna är cirka 220mb stora. Bättre kvalitet än Toms filer oxå. Tom suger. ;) haha. närå! skämtar bara, Tom har gjort ett dunderjobb. Tänkte bara säga att jag har dessa filer och ifall nån vill ha dom så får ni säga till.

Eller så ger du dem till mig, så byter jag ut de jag har lagt upp redan.
I övrigt skall du vara snäll, annars sockrar jag tanken och smörjer dina bromsskivor till helgen :)
 

Dufva

Guest
Japp, upp med dem. Vill ha första och dagens rejs oxå, har inte eurosport :gnissla
 

Fazer

Medlem 191
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Min Italienska älskarinna
Swedie skrev:
Jag har länkarna till MotoGP.com's egna inspelningar av de två racen som varit. De är helt utan reklam och har engelska kommentatorer. Filerna är cirka 220mb stora. Bättre kvalitet än Toms filer oxå. Tom suger. ;) haha. närå! skämtar bara, Tom har gjort ett dunderjobb. Tänkte bara säga att jag har dessa filer och ifall nån vill ha dom så får ni säga till.

Släng upp dem bara :tummenupp
 

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mantorp Park
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
10.23M/s .. dålig fart tycker jag... eftersom jag själv sitter på gbit till sunet.. kass hårdvara i andra änden måntro?

men men.. det blir göttit att titta på när man sitter här o väntar på att saker & ting ska hända :tummenupp :tummenupp

tom, säj till om du vill ha fler speglar :)
 
Last edited:

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Västervik
Hoj
nietjunie
Kan inte någon starta en sticky där Gp racen går att ta hem om man nu skulle missa de fler gånger? Verkar väl bra? :banana
 

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
Hey ! Lira lite länkar dårå ! Det var ju race idag... måste kolla!

Swedie skrev:
Jag har länkarna till MotoGP.com's egna inspelningar av de två racen som varit. De är helt utan reklam och har engelska kommentatorer. Filerna är cirka 220mb stora. Bättre kvalitet än Toms filer oxå. Tom suger. ;) haha. närå! skämtar bara, Tom har gjort ett dunderjobb. Tänkte bara säga att jag har dessa filer och ifall nån vill ha dom så får ni säga till.
 

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
BMW S1000RR -2015
Missade racen idag eftersom jag själv försökte leka Rossi på Mittsverigebanan. Lyckades dock inte sätta en 54-tid eller bättre som Rossi lätt skulle gjort. Någon som har dagens lopp på nån server för nedladdning ?

Mvh

/ Kenneth
 

Hemme

Sommar och njuter!!
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Gimo
Hoj
Ducce S4
:Bugar :Bugar

Var på dop idag och missade racet.. Bockar och bugar för initiativet.. Stort tack..
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top