Nyteknik
Bannad
valmers skrev:Han och fjant-Roberts är troligen bästa polare.
Och McWilliams.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
valmers skrev:Han och fjant-Roberts är troligen bästa polare.
Knappast. McWilliams är en kämpe, om än för gammal. Ordet kämpa finns inte i Biaggis och Roberts vokabulär.Nyteknik skrev:Och McWilliams.![]()
valmers skrev:Knappast. McWilliams är en kämpe, om än för gammal. Ordet kämpa finns inte i Biaggis och Roberts vokabulär.
Vi ser fram emot nästa rejs, som tyvärr dröjer. Nu känner Bögaggi att mästerskapet är på väg att rinna ifrån honom, som vanligt. Han känner sig stressad och har vi tur får vi se en klassisk 250-vurpa när pressen blir för stor.Ekholm skrev:Ok, nu kan ni fortsätta. Nu har jag varit ner och köpt mera popcorn! :corn
Hoppas oxo han vurpar den sure faaaaan.valmers skrev:Vi ser fram emot nästa rejs, som tyvärr dröjer. Nu känner Bögaggi att mästerskapet är på väg att rinna ifrån honom, som vanligt. Han känner sig stressad och har vi tur får vi se en klassisk 250-vurpa när pressen blir för stor.![]()
valmers skrev:Nu känner Bögaggi att mästerskapet är på väg att rinna ifrån honom, som vanligt.
Ravetrancer skrev:Hoppas oxo han vurpar den sure faaaaan.
Biaggi kör fort, han kör snyggt, men han kör ju för helvete likadant hela tiden.
Ligger han efter o blir omkörd, ja då fortsätter han att köra precis som han gjorde innan han blev omkörd, tråkigare snubbe får man leta efter......
Bög aggi suger svettig älgpung
Go Rossi Gooooo!!!
i 250 ja, brist på bättre förare kanske dom årenGoodstuff skrev:Hur tusan orkar man reta upp sig så på en förare? Dessutom en person som ingen här har en aning om hur han är. Fyrfaldig världsmästare men ändå skitkass....
Jag har aldrig sett/hört en drygare RR-förare än Biaggi. En del gillar det, jag hatar det. När han ignorerade svartflaggen blev han idiot-Biaggi för mig. Tyck vad ni vill, världsmästare blir han aldrig.Goodstuff skrev:Hur tusan orkar man reta upp sig så på en förare? Dessutom en person som ingen här har en aning om hur han är. Fyrfaldig världsmästare men ändå skitkass....
Ravetrancer skrev:i 250 ja, brist på bättre förare kanske dom åren
Och int eheller du vet hur han är, så säg mig då e han dryg eller vänlig????
Och han är inte kass, för köra kan han, men han saknar det där lilla extra.......
valmers skrev:När han ignorerade svartflaggen blev han idiot-Biaggi för mig. Tyck vad ni vill, världsmästare blir han aldrig.
magnusw skrev:Ekholm Det var ungefär det jag ville säga.
Men trots att Biaggi gnällde å bitchade sig över yamaha´n så kom han ändå 2:a totalt
Ekholm skrev:Sensmoralen blir ungefär som följer: Gnäll aldrig på materialet.
Det var oerhört klantigt av honom, och jag tycker att han skulle ha diskats utan diskussion. Dock, en gul flagga kan man kanske missa, en svart som hängs ut varv efter varv kan bara en fullständig idiot ignorera.magnusw skrev:Och Rossi som ignorerade Gulflagg (2 ggr förra året) är hjälte ?
För mig spelar det mindre roll vem som vinner VM Rossi/Biaggi/Sete/whoever alla som finns på griden är förmodligen otroligt kompetenta förare som inte skulle göra bort sig i nån annan serie (kanske just för att det är VM vi pratar om.
Bara det bjuds på spännande race så det inte blir spänning alá F1.
/Magnus
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning