Men köra torrt kan han bättre än de flesta, ingen nämnd och ingen glömd.Har verkligen inte Pedrosa lärt sig behärska regnföre än? Svagt.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men köra torrt kan han bättre än de flesta, ingen nämnd och ingen glömd.Har verkligen inte Pedrosa lärt sig behärska regnföre än? Svagt.
När det är tre så snabba förare hade man faktiskt hoppats på lite mer fight på banan. Känns som det är väldigt mycket "bärga hem poängen"-körning från många nu. Eller så ser det så jäkla stadigt ut på grund av elektroniken, Pedrosas hoj såg nervös ut i några bromsningar, det var allt.
Kaxigt kört av Dovi i början, Stoner ägde, rossi och Pedrosa hade inget att säga till om. Edwards visade att han fortfarande fightas iaf.
Vet inte riktigt vad man ska säga om resten av ligan, känns som rätt många skulle behöva bli lite hungrigare, som om alla nästan redan gett upp innan start förutom de unga kidsen.
Jo, men ska man bli världsmästare måste man behärska alla underlag. Vi får väl se hur det går.Men köra torrt kan han bättre än de flesta, ingen nämnd och ingen glömd.![]()
Jo, men ska man bli världsmästare måste man behärska alla underlag. Vi får väl se hur det går.
Grymt av KallioNuförtiden får man visst endast se styrstoppssladdar i tvåtaktsklasserna, Kallio är en hejare på att bromsa.
Vi får hoppas att Simoncelli får MotoGP-kontrakt till nästa år, han bjuder på härliga race. Full satsning jämt. Lorenzo, Simoncelli, Dovi på en Repsol Honda, Rossi, Pedrosa och Stoner bör kunna skapa en trevlig MotoGP-säsong. Kallio får gärna flytta upp också![]()
har inte sett så mycket motogp tidigare men hann se 125 racet i går och brukar de va så underhållande?roligt att 15årige britten vann!
...
Vi får hoppas att Simoncelli får MotoGP-kontrakt till nästa år, han bjuder på härliga race. Full satsning jämt. Lorenzo, Simoncelli, Dovi på en Repsol Honda, Rossi, Pedrosa och Stoner bör kunna skapa en trevlig MotoGP-säsong. Kallio får gärna flytta upp också![]()
Vad har du för källa till det?Simoncelli har redan en förfrågan ifrån Tech3 om nästa år.
De tystlåtna kommentatorerna gjorde inte loppet bättre.
Inte nog med att racet var tråkigt...Jag tvingades dessutom lyssna på Charlie Cox o Steve Parrish, osså den där läbbiga Sue Perry som vill sätta på varenda förare i depån![]()
.
Satt bara och undrade hur mkt mamola och company hade skrikit när peddot o rossi bjöd upp till en liten dans..bara tanken på deras "Inlevelse" fick mig att leEller Lorenzos väg till 6 platsen, hayden o vårtmeulens lilla fight.. osv osv..
Någon i tråden som fråga varför många tycker moto gp blivit tråkigt. Tror du får svaret om du laddar ner några gamla race...
![]()
O sorry alla ni som tycker charlie cox o steve parrish är bra kommentatorer![]()
..men sen då..när Lorenzo kom om. Kunde han inte visat lite jävla anamma då på nya hojen. Nääråå..."här ligger jag kvar och är nöjd med min placering" TYPISKT han..!!![]()
//Mad
Ja, precis så var det. Hade det bara funnits lite jävlar anamma skulle det varit lätt att ta tillbaka placeringen. Frågan är om inte alla borde ta med sig lite jävlar anamma ut på banan. Bara att plocka fram när man vill köra om någon.För GP racet var inget vidare spännande.Mest enmansrace...ett litet battle mellan Rossi och Peddot och mellan Hayden och Vermulen..som förvisso Hayden vann..men sen då..när Lorenzo kom om. Kunde han inte visat lite jävla anamma då på nya hojen. Nääråå..."här ligger jag kvar och är nöjd med min placering" TYPISKT han..!!
![]()
Ja, precis så var det. Hade det bara funnits lite jävlar anamma skulle det varit lätt att ta tillbaka placeringen. Frågan är om inte alla borde ta med sig lite jävlar anamma ut på banan. Bara att plocka fram när man vill köra om någon.![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |