Motogp dokumentären Fastest?

Jonas76

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2009
Hoj
Ktm 950sm
Är det nån som vet om den går att få tag på i Europa eller Sverige för den delen???
Av det som står på deras hemsida verkar den ju bara ha släppts i Usa och Kanada.

Finns från USA med diverse shoppingtjänster... men nej, den har inte haft premiär i Europa än, förutsatt att det är en köpevariant du är ute efter.

Finns från USA med diverse shoppingtjänster... men nej, den har inte haft premiär i Europa än, förutsatt att det är en köpevariant du är ute efter.

Det var ju trist, en Usa dvd fungerar väl inte i Sverige så då är det ju ingen idé att beställa därifrån.
Får väl försöka hitta en icke köpevariant då...

Letar också efter Fastest men hittar ingenting. Men jag har precis beställt Faster från discshop.se.

Det ska finnas andra lärorika filmer som går igenom kurvteknik rätt grundligt, någon som vet vad dem filmerna heter? Har sett att någon här på sporthoj har sålt en av dem filmderna en gång.

Det var ju trist, en Usa dvd fungerar väl inte i Sverige så då är det ju ingen idé att beställa därifrån.
Får väl försöka hitta en icke köpevariant då...

Bara om den är kodad som Region 1 och du inte har en regionsfri spelare... men yes, det är tanken att man skall vänta på släpp i europa.

Jag har redan sett den och tyckte den var riktigt bra, kommer dock köpa den när det går också då jag vill stödja denna typ av filmer.

"Motovudu" är den senaste filmen med kurvtekniker, sen kan jag rekomendera en film som heter "I Superbiker" en härlig dokumentär om BSB, nästan ett måste att se;)

Letar också efter Fastest men hittar ingenting. Men jag har precis beställt Faster från discshop.se.

Det ska finnas andra lärorika filmer som går igenom kurvteknik rätt grundligt, någon som vet vad dem filmerna heter? Har sett att någon här på sporthoj har sålt en av dem filmderna en gång.

Varken Faster eller Fastest är några utbildningsfilmer utan snarare dokumentärer om MotoGPcirkusen och dess utövare.
Det kommer förmodligen inte göra något för din körning...

Varken Faster eller Fastest är några utbildningsfilmer utan snarare dokumentärer om MotoGPcirkusen och dess utövare.
Det kommer förmodligen inte göra något för din körning...

Jo det vet jag att dem inte är. Ville förklara vad dem andra filmerna handlar om som jag letade efter, men blev lite missvisande :tungan

Twist of the wrist är det många som snackar om.

Har du inte sett den? Inte bara bra trotts b-produktion men den är lite kul också med lillchipparna i racesuits som stämmer in i kör;
"Once the throttle is cracked open it is applied evenly and constantly troughout the remainder of the turn."
Borde läras ut i vartenda 1-klass!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...