Fulhojar på blocket

Min gamla 701a blev inlöst pga rambrott och året efter dök upp på blocket. Det var en privatperson som köpt den av en firma och sen skulle sälja. Han var helt ovetande om historiken och blev inte helt nöjd.

Inget konstigt på car.info att se men jag vet ju om det.
Och du förstörde helt chansen för honom att kunna sälja den ovetandes. 😁

Menar du att jag gjorde ett uttag från karmakontot så det blev minussaldo? 😋

Han kände sig litet lurad, faktiskt.
Klart han kände sig lurad. Men efter att du berättar att det var en knäckt hoj så måste han ta det moraliska beslutet om han ska sälja den med reducerat pris eller mörka och vara en dålig människa.
Ignorance is blizz. 😁

Dom här har iaf skrivit att den är en Usa-import. Men inget om att den varit kraschad.

View attachment 495891
"Behöver översyn av blinkers". Ska inte en hojbutik kunna fixa sånt själva, innan man annonserar ut hojen? Känns som ett svårlöst problem.

"Behöver översyn av blinkers". Ska inte en hojbutik kunna fixa sånt själva, innan man annonserar ut hojen? Känns som ett svårlöst problem.
Försäljningsuppdrag - butiken säljer - cashar in en mindre summa - har inget ansvar. Men det finns ett antal tidigare ägare man kan slå en signal till för att få lite mer info om vad hojen råkat ut för

Näringsförbud i 50 år för de som hålls med sånt här! Vet en kille som körde ihjäl sig på en R1 som det efteråt visade sig hade kommit via Litauen. Den hade helt sneda gafflar som troligen orsakade olyckan... Så klart inget han fått veta inför köp.
Skriver jag mer om mina åsikter om de bakom företagen blir man väl permbannad...

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back