duccen900ss
Sportscam.se 4 life!
Undrar om den där kameran bak på hojen har varit med i vindtunnels testet? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Axxexs skrev:2246999Capirossi lämnade sjukhuset i morse och är på väg till Assen nu. Han ska köra träningarna för att se om han kan köra racet sen.
Sete säger att han inte sovit så mycket men att han ändå är okej trots skadorna.
Melandri kommer lämna Barcelonas sjukhus idag och han beger sig till Assen imorgon.
Jag ogillar inte Hayden för att han har flyt utan konstaterade att han har haft flyt den här säsongen till skillnad från sina konkurrenter om titeln.FireSalle skrev:2246400Men hallå! Att ogilla Hayden för att han har flyt, men samtidigt lyfta fram alla andra och ursäkta dem för att de haft oflytInget fel alls att ha flyt, tvärtom - det måste man ha för att bli mästare. Det där med egen kraft fattar jag inte -möjligen om han känner att han måste bevisa något för SH.com kanske? Så länge han vinner/leder enligt regler borde det vara bra nog.
Sju lopp, NH leder. Tio kvar. Rossi är den enda som klättrat märkbart och ser ut att hota - men han ligger ändå 29 poäng bakom!
Peddo körde bort sig igen. Ducce-killarna skadade, och minst en av dem verkar inte kunna köra Assen. Likaså Melandri.
F.n. ser det ut som att Hayden kan göra bra ifrån sig i VM. Om inte vinna så iaf. pallen där också.
jag skriver inte för att tjäna nåt i nån diskussion, jag uttrycker bara mina egna åsikter som jag anser mig ha rätt till utan att du skall håna....vad av det är det du inte förstår?valmers skrev:2246089Läs oFFkeFFs inlägg.
På samma sätt som du nog tjänar på att inte delta i ishockeydiskussioner, ska du nog vara sparsam med inlägg angående roadracing. Ditt uttalande angående rödflagg är inte minst ett bevis på det.
Känner pressen? Hayden vill givetvis vinna, klart han är besviken om han kommer tvåa. Ingen slår Rossi om han är kvar på banan fram till de sista varven, men det är bara Hayden som får skit för det.
Undrar hur vass Hayden skulle låta på Spanska eller Italienska......hans "engelska" är ju inte ens den vacker.valmers skrev:2246543Glöm inte att han kört 250, alltid ser ut som en hönsröv och knappt kan engelska. Det ger ytterligare tre vinster. Pedrosa är årets rättmätige MotoGP-mästare!
"Se&Hör-klass" nu igenGustav O skrev:2248903Undrar hur vass Hayden skulle låta på Spanska eller Italienska......hans "engelska" är ju inte ens den vacker.![]()
Undrar varför du enbart kommenterar "Se & Hör klass" på inlägg från sådana som inte gillar Hayden mest?FireSalle skrev:2249127"Se&Hör-klass" nu igen![]()
De är 'idoler' för deras färdigheter på att rejsa med hojar. I 300 kan ingen höra dem bryta... Vad de gör utanför banan borde vara mindre intressant, iaf. så länge de inte bryter mot mänskliga rättigheter eller något sådant.
Fast liiiiite roligt ibland.Magnus skrev:2249191Sen detta med att kommentera utseende, dialekter mm är ju bara löjligt![]()
Gustav O skrev:2249222Fast liiiiite roligt ibland.![]()
Sorry, orkade inte med dubbel-quote, annars hade kanske Valmers också varit med. Men tycker att min och Valmers grej där var mer en tydlig ironi... Det spelar f-n ingen roll om de bryter konstigt eller har bock-skägg. De är RR-förare...Gustav O skrev:2249142Undrar varför du enbart kommenterar "Se & Hör klass" på inlägg från sådana som inte gillar Hayden mest?
Tycker du visar upp en skrämmande god kännedom om hur djur ser ut där bak ("bajsande ko", "hönsröv")valmers skrev:2246543...alltid ser ut som en hönsröv...
Just det. Världsmästare kallas det.Magnus skrev:2249191Rossi ÄR den bästa förarenoch det tror jag inte många förnekar.
Ni missar väl inte?Mr K skrev:2250574Ladda hem racet här ........
http://www.torrentbox.com/torrents-details.php?id=50613&uploaded=1
Tacka Json
Bästa torrentclienten www.utorrent.com
Det kommer gå sakta i början ..... men öka när fler börja tanka.
FireSalle skrev:2249127"Se&Hör-klass" nu igen![]()
De är 'idoler' för deras färdigheter på att rejsa med hojar. I 300 kan ingen höra dem bryta... Vad de gör utanför banan borde vara mindre intressant, iaf. så länge de inte bryter mot mänskliga rättigheter eller något sådant.
sandstream skrev:2250912Hayden får väl hålla tummarna för att alla andra har otur så han kan fortsätta i gräddfilen
Angående varför man gillar en del förare mer än andra:
Kolla på Stoner, gör alltid tummen upp till kameran även om han precis kommit in i depån efter en vådlig vurpa.
Kolla på Butter, har samma obefintliga ansiktsuttryck oavsett vad som händer och verkar ha ungefär lika kul som någon som precis har fått veta att det vart restskatt i år också.
Sweet! jag drar hem det och seedar det med!Mr K skrev:2250792Ni missar väl inte?
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |