Så här gick diskussionen redan efter tre körde race. Folk här var upprörda över att Jantelagen inte gäller i Kentucky - vem f-n var han att leda VM? Det var bara Rossis oflyt som råkat få upp en mupp i VM-ledning. "Vale skulle dock vara i klar ledning redan efter Frankrike, flyt/oflyt jämnar ut sig, man måste vinna tävlingar" etc. etc.
Fyra race till är körda nu, och så är NH's VM-ledning STÖRRE, va f-n e det? Vilken otrolig orättivsa alltså, har inte FN något organ som kan ingripa mot denna?
Just nu ser jag bara två killar för titeln, tyvärr då Melandri och Capirex är skadade. En av dem är #69. Intressant att tillägga p.g.a. aktuella meriter. #46 är den andra och det är på gamla meriter han räknas med i titeljakten.
Fyra race till är körda nu, och så är NH's VM-ledning STÖRRE, va f-n e det? Vilken otrolig orättivsa alltså, har inte FN något organ som kan ingripa mot denna?
Just nu ser jag bara två killar för titeln, tyvärr då Melandri och Capirex är skadade. En av dem är #69. Intressant att tillägga p.g.a. aktuella meriter. #46 är den andra och det är på gamla meriter han räknas med i titeljakten.
Han har tiden för sig, kan säkert vinna race också. Det känns mest som att om Peddo eller någon annan legat i ledningen utan seger så hade det säkert låtit "ohhh, otroligt starkt av en Rookie". Vad gäller Hayden så får man alltså inte imponeras av honom.oFFkeFF skrev:2246548Vrid inte runt det helt, det jag och några andra skrivit är väl att någon som vinner VM åtminstone ska kunna vinna några race.
Fruktansvärt tråkigt, men det händer att folk som inte kört först över linjen en enda gång vunnit ett VM.
Last edited: