MotoGP Catalunya

Lite avis blir ni nu...

... for att flickvannen overaskade mig i fredags, da jag fyllde 30, bjod mig till Barcelona... inte lite gott! :) Inte nog med det, hon har dessutom planerat in MotoGP!!!! :banana

Har e varmt o gott sa jag lar ha det gott i morgon...battre an sa har blir det knappt !!! :tummenupp

flykay76 skrev:
2243491 ... for att flickvannen overaskade mig i fredags, da jag fyllde 30, bjod mig till Barcelona... inte lite gott! :) Inte nog med det, hon har dessutom planerat in MotoGP!!!! :banana

Har e varmt o gott sa jag lar ha det gott i morgon...battre an sa har blir det knappt !!! :tummenupp

fy!! :tummenupp

flykay76 skrev:
2243491 ... for att flickvannen overaskade mig i fredags, da jag fyllde 30, bjod mig till Barcelona... inte lite gott! :) Inte nog med det, hon har dessutom planerat in MotoGP!!!! :banana

ah, du ljuger, du skriver bara utan a a och o pa ditt tangentbord.

:4skrika

I morgon kommer vi att se Hopper på pallen.

1. Rossi
2. Capirossi
3. Hopkins

Om det är blött kanske KR blir med leken.

flykay76 skrev:

Per var sur att det var du och inte han som fick kolla MotoGP kan jag meddela. ;)

selin skrev:
2243539 I morgon kommer vi att se Hopper på pallen.

1. Rossi
2. Capirossi
3. Hopkins

Om det är blött kanske KR blir med leken.
John Hopkins förvånade verkligen när han anförde tätklungan för några race sedan. Men någon vinst blev det ju inte. Han var i själva verket inte i närheten av en pallplats när det kom till kritan. Jag tror vi får se samma sak i morgon.

Neutral skrev:
2243652 13.30 som vanligt med europeiska race. Får bli på video då jag kollar STCC på Mantorp då. :banana
Inte lika häftigt ju :7peta

Mitt tips!

1.Rossi
2.Pedrosa
3.Hayden

Nyteknik skrev:
2243633 John Hopkins förvånade verkligen när han anförde tätklungan för några race sedan. Men någon vinst blev det ju inte. Han var i själva verket inte i närheten av en pallplats när det kom till kritan. Jag tror vi får se samma sak i morgon.

Jag hoppas på motsatsen! :tummenupp

Materialet ser bra ut och Hopkins är hungrig.

Förövrigt är det ju total flopp för hemmaförarna. Vad har hänt? Tänker på Sete & Pedrosa.

Last edited:
14.00
som vanligt :7peta

kolla alla tider på motogp.com

1. Hayden
2. Capirossi
3. Rossi
4. Nakano
5. Melandri

1. Rossi
2. Kenny Jr
3. Edwards

Hopkins och vermeulen håller inte tillräckligt högt tempo med racedäck, Edwards gör en brutal uppkörning och är en av de tre som har lagt bäst varvtider på racedäck helgen igenom.
Kenny får till det ordentligt idag, blir det regn kommer han förmodligen kunna slå Rossi också.

MotoGP warmup just nu.

Kenny Jr, precis som han gjorde förra gången han kvalade högt, så hakade han på en annan förare, denna gången Hayden. Kenny Jr kommer i början att starta OK (inte mer) för att senare droppa ner då han inte kommer klara av att hålla det racetemp som de övriga har. Han kommer se sig passerad av Hayden, Melandra, Pedrosa och Stoner iaf. Rossi såklart framför, så även Capirossi.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025