RedBaron
Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Vem står oxå, i vit textMaverick_ou812 skrev:2243442Var på väg att skriva "vem"....![]()
![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vem står oxå, i vit textMaverick_ou812 skrev:2243442Var på väg att skriva "vem"....![]()
![]()
![]()
RedBaron skrev:2243458Vem står oxå, i vit text![]()
flykay76 skrev:2243491... for att flickvannen overaskade mig i fredags, da jag fyllde 30, bjod mig till Barcelona... inte lite gott!Inte nog med det, hon har dessutom planerat in MotoGP!!!!
![]()
Har e varmt o gott sa jag lar ha det gott i morgon...battre an sa har blir det knappt !!!![]()
ah, du ljuger, du skriver bara utan a a och o pa ditt tangentbord.flykay76 skrev:2243491... for att flickvannen overaskade mig i fredags, da jag fyllde 30, bjod mig till Barcelona... inte lite gott!Inte nog med det, hon har dessutom planerat in MotoGP!!!!
![]()
Har e varmt o gott sa jag lar ha det gott i morgon...battre an sa har blir det knappt !!!![]()
Per var sur att det var du och inte han som fick kolla MotoGP kan jag meddela.flykay76 skrev:2243491... for att flickvannen overaskade mig i fredags, da jag fyllde 30, bjod mig till Barcelona... inte lite gott!Inte nog med det, hon har dessutom planerat in MotoGP!!!!
![]()
John Hopkins förvånade verkligen när han anförde tätklungan för några race sedan. Men någon vinst blev det ju inte. Han var i själva verket inte i närheten av en pallplats när det kom till kritan. Jag tror vi får se samma sak i morgon.selin skrev:2243539I morgon kommer vi att se Hopper på pallen.
1. Rossi
2. Capirossi
3. Hopkins
Om det är blött kanske KR blir med leken.
13.30 som vanligt med europeiska race. Får bli på video då jag kollar STCC på Mantorp då.J.Andersson skrev:2243635hur dags? svensk tid?
Inte lika häftigt juNeutral skrev:224365213.30 som vanligt med europeiska race. Får bli på video då jag kollar STCC på Mantorp då.![]()
Nyteknik skrev:2243633John Hopkins förvånade verkligen när han anförde tätklungan för några race sedan. Men någon vinst blev det ju inte. Han var i själva verket inte i närheten av en pallplats när det kom till kritan. Jag tror vi får se samma sak i morgon.
Klart man är på plats när det är race på hemmaplan. Det är faktiskt häftigare än på TV, jag lovar.CeltaniC skrev:2243661Inte lika häftigt ju![]()
Swedie skrev:2243515ah, du ljuger, du skriver bara utan a a och o pa ditt tangentbord.
![]()
Neutral skrev:224365213.30 som vanligt med europeiska race. Får bli på video då jag kollar STCC på Mantorp då.![]()
Såg jag ju. Varför tror du jag skrev "på väg"...?RedBaron skrev:2243458Vem står oxå, i vit text![]()
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |