Motogp Catalunya 2012.

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date
Grymt kul race nu, lite bowlingvarning ett tag men det gick ju bra.

Men visst borde dom svartflagga Rossi?

Det röret lär väl bara vara instucket i ett annat rör så det skulle kunna släppa...

Vilka race är klara eller pågående nu?

Sitter och skriver (en fantastiskt rolig) rapport här men med ett finger på f5 i RFM... Bara kval uppe än så länge.

Moto3 blev precis färdigt.

Moto 2 börjar 12:20, motogp 14:00 så då bör racet innan vara uppe.

Är det nån som sitter på en länk till en bra stream så skulle det vara grymt om ni kunde lägga upp den!
Är sjukt sugen att se racet!

Tackar ödmjukast för länken...
Nån som har en Gratislänk?

Synd att Espargaro la sig istället för Marquez. Bra att Iannone och Luthi ar före Marquez. Hejja Iannonne!!!!

Är det bara jag som tycker att Marquez kör lite väl burdust? Verkar som att han försöker täppa till genom att trycka de andra av banan. Tänker på omkörningen av Luthi för ett par race sedan, liksom Espargaro idag.

Marquez verkar ha frikort, alla älskar killen, inte första incidenten han vart med i utan att få penalty!

Marquez kör jävligt fult när han täpper till Vid inbromsningarna. Om ingen varning eller nåt utdelas är det riktigt dåligt.

Synd på espargaro som bokstavligt talat satt o lipa som ett barn. :(

Go luthi!!!

Bra och tight racing i moto3 och 2!

Nu vill jag bara att det fortsätter vara torrt till gp och så vill jag se en "repris" på en lika stenhård och skön fight om förstaplatsen idag som det var vid 09 från den här banan.
Hoppas att crutchlow tar sin första pallplats idag och att spies också är med snäppet ovanför, dom två kan det nog bli en bra fight mellan. Vem som vinner utöver dom två kvittar för det är väl antingen lorenzo eller stoner..

Marquez såg inte Espargaro, han kan omöjligt ha gjort det ur den vinkeln, och även om han gjorde det så var det för sent. Det var en Race Incident även om jag inte har mycket tillövers för Marquez efter hans åkstil som går ut över andra allt som oftast. Karma's a bitch.

Synd att Spies gjorde den lilla tabben för han körde grymt bra annars, så bra som han kan.

Grymt imponerande körning av Lorenzo, som vanligt. Sjukt imponerande och han verkar nästan alltid vinna över Pedrosa när det är fight om segern, Estoril för ngt år sen är senast som Pedrosa vann om jag inte missminner mig.
Kul att Rossi närmar sig även i torrt.

Vad är Stoners ursäkt för hans medelmåttiga insats idag då? ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT