Kratoz
Gudomlig sporthojare
I regn så blir nog Lorenzo svårslagen.
Lorre smeker nämligen hojjen för blöt och halkar av.
Jag har ju redan behandlat det...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
I regn så blir nog Lorenzo svårslagen.
Lorre smeker nämligen hojjen för blöt och halkar av.
Sorry Saida!Jag har ju redan behandlat det...![]()
I regn så blir nog Lorenzo svårslagen.

Honda medvetet valt att testa nått nytt under andra träningen!?Stoner 10:a och Pedrosa 7:a, när hände det sist![]()
Stoner 10:a och Pedrosa 7:a, när hände det sist
Bautista på satellit-Hondan 2:a!
Rossi, 12:a, verkar testa allt man kan. Kanske skulle snacka med Barbera, 5:a, och höra om han kan få låna hans hoj i morgon
EDIT: Det spekuleras i att värmen gör att fabrikshondorna får problem med chatter och att det beror på Öhlins-fjädringen. Bautista köra med Showa.
EDIT2: Eller så beror det på att STO och PED körde med det hårda däcket.
Jag tänker inte säga emot Öhlins
Nu har det iaf bekräftats att HRC-pojkarna bara körde med den hårda blandningen på FP2.
Stoner 10:a och Pedrosa 7:a, när hände det sist
Bautista på satellit-Hondan 2:a!
Rossi, 12:a, verkar testa allt man kan. Kanske skulle snacka med Barbera, 5:a, och höra om han kan få låna hans hoj i morgon
EDIT: Det spekuleras i att värmen gör att fabrikshondorna får problem med chatter och att det beror på Öhlins-fjädringen. Bautista köra med Showa.
EDIT2: Eller så beror det på att STO och PED körde med det hårda däcket.
...där han hade sällskap av självömkaren himselfFick lite hicka när jag läste "Rossi sets benchmark in FP2" på Facebook. Jag fick börja läsa artikeln innan jag fattade att det var Moto3 det handlade om och att den "riktiga" Rossi låg sedvanligen långt ned...

...där han hade sällskap av självömkaren himself
Det här tycker jag var lite kul:
Crutchlow:
If I look at mine and Casey’s style in how we open the gas and brake, we are quite similar and he is the only one who has been able to ride the Ducati.
http://www.motorcyclenews.com/MCN/s.../2012/June/jun0112-crutchlow-notafraidducati/
Börjar Cal få lite hybris?
...där han hade sällskap av självömkaren himself
Det här tycker jag var lite kul:
Crutchlow:
If I look at mine and Casey’s style in how we open the gas and brake, we are quite similar and he is the only one who has been able to ride the Ducati.
http://www.motorcyclenews.com/MCN/s.../2012/June/jun0112-crutchlow-notafraidducati/
Börjar Cal få lite hybris?
James Ellison, som även sagt att han siktar på att köra lika snabbt som Randy de Puniet när de väl får fart på sin hoj för det är bara den som skiljer dem emellan enligt Ellison. Ellison var 2.1 sekunder efter de Puniet idag.Vem var det nu igen som jämförde sig med Rossi på samma sätt? Ellison? McWilliams? Var det första jag tänkte på iaf.

James Ellison, som även sagt att han siktar på att köra lika snabbt som Randy de Puniet när de väl får fart på sin hoj för det är bara den som skiljer dem emellan enligt Ellison. Ellison var 2.1 sekunder efter de Puniet idag.![]()
Det lär väl vara ett svar på en direkt frågan ang duccen?
Han är väl inte så dum så han stänger dörrn för ducati.
Tycker RdP för oförtjänt mycket skit. Han är ju en av få förare som under alla år alltid gett järnet oavsett material och aldrig klagat.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |