MotoGP - Bwin - Jerez

Live strema kvalet i spanska Tve och engelska Eurosport och den ena snacka sonder kvalet med Sethe vs Rossi och Toby med flera i engelska eurosport forstorde kvalet med att kraxa om 2t och 250cc klassen till nagot sa ofortjant skyhoga hojder att 2t talibanerna pa SH bleknade ordentligt..

Live strema kvalet i spanska Tve och engelska Eurosport och den ena snacka sonder kvalet med Sethe vs Rossi och Toby med flera i engelska eurosport forstorde kvalet med att kraxa om 2t och 250cc klassen till nagot sa ofortjant skyhoga hojder att 2t talibanerna pa SH bleknade ordentligt..
Vet att jag inte borde svara men. Moody, Ryder och Spalding på Eurosport vet vad de snackar om. :mattias
Det var dessutom inte oförtjänt höga höjder utan bara :fakta

Vet att jag inte borde svara men. Moody, Ryder och Spalding på Eurosport vet vad de snackar om. :mattias
Det var dessutom inte oförtjänt höga höjder utan bara :fakta

Jag har aldrig ifagasatt deras kunskap! Det var iallafall inte min tanke .. Fan, man har ju vuxit upp med dom gubbarna :)

Det var mer som en blick utifran, ang klagomalen pa de svenska kommentatorerna :tummenupp

Jaha, nu är det visst bara Hayden som kan köra den svårkörda Ducatin...

En tanke jag fick var att de testade en ganska radikal förändring av chassiet för att få bättre grepp bak. Det verkade inte funka något vidare.

Går man inte in i depån igen så fort man märker att det inte fungerar? Eller tja, här kom väl förarens tycke och smak, Stoner hade väl vänt in på utvarvet och gjort om. Kanske är värt att samla data till kommande race även om WUPen här och nu ser dålig ut.

Vågar man hoppas på att se Spies på pallen.
Någon med Mgp konto som lyckats se racen på Ifånen ?

Känns väl inte lika bra med en anonym Tomizawa för dessa.

Last edited:
Stoner sa tydligen redan efter kvalet till Toby o Ryder att han ska testa just en radikal installning pa worm up!

De talade just om Rossi oxo testar nagot radikalt men avvisade sjalva det resonemanget med att Rossi aldrig skulle behova testa nagot radikalt..

Tydligen var Nickys krasch inget annat an ett resultat av ett gammalt o plagat framdack som fick for sin att ga i pension..

Last edited:
Hur är det att kolla streamen från motoGP's hemsida? Känns dåligt att köpa ett race för att sedan inte veta om det buffrar hela tiden. Någon som har erfarenhet?

Hur är det att kolla streamen från motoGP's hemsida? Känns dåligt att köpa ett race för att sedan inte veta om det buffrar hela tiden. Någon som har erfarenhet?

Jag tycker att det funkar bra generellt. Visst hackar det litet emellanåt, men det är det värt för att få vettiga kommentatorer och så. Köp!

För övrigt var intervjun med Rabat sjukt rolig. Han hade en snorkråka stor som Grönland i ena näsborren, han lyckades få loss den från näsan och mosade diskret fast den på ärmen trodde han. När han sen skulle finputsa näsan satte han tillbaka kråkan på näsan igen. CLASS!

Jag tycker att det funkar bra generellt. Visst hackar det litet emellanåt, men det är det värt för att få vettiga kommentatorer och så. Köp!

För övrigt var intervjun med Rabat sjukt rolig. Han hade en snorkråka stor som Grönland i ena näsborren, han lyckades få loss den från näsan och mosade diskret fast den på ärmen trodde han. När han sen skulle finputsa näsan satte han tillbaka kråkan på näsan igen. CLASS!
:tummenupp

Jaha, nu är det visst bara Hayden som kan köra den svårkörda Ducatin...
Frågan är vad finnen håller på med?

Last edited:
Ser ut som att West kör med sitt gamla Stiggy-ställ!? dåligt med kulor i MZ-teamet??

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon