MotoGP action [video]

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
såld Yamaha R7 -24 =(
http://ls1turd.com/videos/bikevids/254588.wmv
Onboard Camera

Detta är lite video för alla MotoGP intresserade som känner att gashanden måste lugnas lite (inte för jag tror det direkt kommer minska suget efter att köra... ).

Spana in när föraren går lite hett in i en sväng, oj oj! "tur" ska man ha ibland. Najs hur han kommer in i fajten igen me lite snabba ryck i gasen.
 
tur att jag var ute å körde en runda precis annars hade jag väl blivit inlagd på sjukhus för hand-tics...
 
kaZmur skrev:
tur att jag var ute å körde en runda precis annars hade jag väl blivit inlagd på sjukhus för hand-tics...

Fan har du fått köra redan :yoparty En annan får vänta på hojen tills i april eller maj :(
 
Jag gissar Suzuka som bana och Rossi som förare... och året som 2003.

Var det rätt Mattias?
 
Peccus skrev:
Jag gissar Suzuka som bana och Rossi som förare... och året som 2003.

Var det rätt Mattias?

år är jag osäker på men skulle tippa på 2002 och valentino rossi på hojen.
 
Tror det är senaste racet på Phillip Island...Biaggi gick in för hårt på det racet vilket man ser i första kurvan på videon...dessutom är Hayden med och kör...så det borde nog vara 2003-racet från Rossis hoj.
 
ZoulFly skrev:
Tror det är senaste racet på Phillip Island...Biaggi gick in för hårt på det racet vilket man ser i första kurvan på videon...dessutom är Hayden med och kör...så det borde nog vara 2003-racet från Rossis hoj.

Kan inte annat än att gissa på samma...
 
Sadam skrev:
Fan har du fått köra redan :yoparty En annan får vänta på hojen tills i april eller maj :(
7 grader varmt, inte ett moln på himmeln och snustorra vägar... :)
 
Okej! Jag vet inte varför jag skrev Haga...:rolleyes: Det är såklart Hayden..

och även föraren borde vara Rossi, då jag ser nu att den andra killen på Hondan har ju inte "The Doctor" skrivet på stället.

Att titta på videon en gång till gjorde inte suget mindre .. :huvet
 
Mitt hjärta hamnade i huvudet. Det finns inget viktigare, mer imponerande och livsgivande än rr. Jag ska se den här filmsnutten så mycket jag kan ikväll. Man blir inte gladare än så. :Bugar
 
ZoulFly skrev:
Tror det är senaste racet på Phillip Island...Biaggi gick in för hårt på det racet vilket man ser i första kurvan på videon...dessutom är Hayden med och kör...så det borde nog vara 2003-racet från Rossis hoj.
Fan också! :) Jag tyckte helt seriöst att den böjen där föraren kommer för djupt in i och blir omkörd igen av Hayden påminde om PI, men jag trodde att det bara stod "Sky Vodka" på Suzuka... :) Jaja... Ganska rätt hade jag iaf!
 
Det är definitivt Philip Island, så mycket känner jag igen från GP500 spelet :rolleyes: rofl
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top