MotoGP action [video]

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld Yamaha R7 -24 =(
http://ls1turd.com/videos/bikevids/254588.wmv
Onboard Camera

Detta är lite video för alla MotoGP intresserade som känner att gashanden måste lugnas lite (inte för jag tror det direkt kommer minska suget efter att köra... ).

Spana in när föraren går lite hett in i en sväng, oj oj! "tur" ska man ha ibland. Najs hur han kommer in i fajten igen me lite snabba ryck i gasen.

tur att jag var ute å körde en runda precis annars hade jag väl blivit inlagd på sjukhus för hand-tics...

kaZmur skrev:
tur att jag var ute å körde en runda precis annars hade jag väl blivit inlagd på sjukhus för hand-tics...

Fan har du fått köra redan :yoparty En annan får vänta på hojen tills i april eller maj :(

Jag gissar Suzuka som bana och Rossi som förare... och året som 2003.

Var det rätt Mattias?

Peccus skrev:
Jag gissar Suzuka som bana och Rossi som förare... och året som 2003.

Var det rätt Mattias?

år är jag osäker på men skulle tippa på 2002 och valentino rossi på hojen.

Tror det är senaste racet på Phillip Island...Biaggi gick in för hårt på det racet vilket man ser i första kurvan på videon...dessutom är Hayden med och kör...så det borde nog vara 2003-racet från Rossis hoj.

ZoulFly skrev:
Tror det är senaste racet på Phillip Island...Biaggi gick in för hårt på det racet vilket man ser i första kurvan på videon...dessutom är Hayden med och kör...så det borde nog vara 2003-racet från Rossis hoj.

Kan inte annat än att gissa på samma...

Sadam skrev:
Fan har du fått köra redan :yoparty En annan får vänta på hojen tills i april eller maj :(
7 grader varmt, inte ett moln på himmeln och snustorra vägar... :)

Okej! Jag vet inte varför jag skrev Haga...:rolleyes: Det är såklart Hayden..

och även föraren borde vara Rossi, då jag ser nu att den andra killen på Hondan har ju inte "The Doctor" skrivet på stället.

Att titta på videon en gång till gjorde inte suget mindre .. :huvet

Mitt hjärta hamnade i huvudet. Det finns inget viktigare, mer imponerande och livsgivande än rr. Jag ska se den här filmsnutten så mycket jag kan ikväll. Man blir inte gladare än så. :Bugar

ZoulFly skrev:
Fan också! :) Jag tyckte helt seriöst att den böjen där föraren kommer för djupt in i och blir omkörd igen av Hayden påminde om PI, men jag trodde att det bara stod "Sky Vodka" på Suzuka... :) Jaja... Ganska rätt hade jag iaf!

Det är definitivt Philip Island, så mycket känner jag igen från GP500 spelet :rolleyes: rofl

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC