sandstream
Guest
Förslaget låter inte så troligt men att vi går från tvåtakt till fyrtakt råder det knappast något tvekan om. Honda känner väl att de tappat greppet helt om 125/250 och vill vinna ny mark med en mindre fyrtaktsserie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ungefär som de har greppet om den fyrtaktsklass som körs i GP nu?3170790Förslaget låter inte så troligt men att vi går från tvåtakt till fyrtakt råder det knappast något tvekan om. Honda känner väl att de tappat greppet helt om 125/250 och vill vinna ny mark med en mindre fyrtaktsserie.
Ungefär som de har greppet om den fyrtaktsklass som körs i GP nu?
..

Precis!Honda är fortfarande en kraftfull maktfaktor, underskatta dem aldrig, annars skulle inte denna diskussion finnas öht.
..
Oavsett hur sant det är som står i första inlägget kan ju en standard 600-motor vara ett sätt att hålla nere kostnaderna.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |