MotoGP 27/4 - ladda ner

Som tur är kunde jag se racet via parabol, med engelska kommentatore, det var 3 mycket bra race! Snyggt att Sete vann, pekade upp mot himlen och tackade Katoh.
Ducatien och Bayliss imponerade stort, 4 i sitt första GP, 3 i sitt andra, hur blir det sen? Men vad var det som hände med Edwards i starten??

McB skrev:
Antar att de flesta av er, liksom jag, inte kunde se på MotoGP-loppet idag pga. ComHems sändningsproblem. Men, det finns ett ljus i slutet på den mörka tunneln, nämligen här!

Jaha, har nu laddat hela natten. Skall starta rejset i windowsmadiaplayer. Då står det i nedre högra hörnet, "söker efter codec" och efter en stund så startar endast ljudet och inte filmen, grr
madani.gif
Jag klarar inte fler motgångar nu!! Kan nån tala om för mig var jag kan ladda ner rätt Codec..
smileysex5.gif

Re: Re: MotoGP 27/4 - ladda ner

KtmDanne skrev:
Jaha, har nu laddat hela natten. Skall starta rejset i windowsmadiaplayer. Då står det i nedre högra hörnet, "söker efter codec" och efter en stund så startar endast ljudet och inte filmen, grr
madani.gif
Jag klarar inte fler motgångar nu!! Kan nån tala om för mig var jag kan ladda ner rätt Codec..
smileysex5.gif

Codec finns att ladda ner här..... det är nåt special special tror jag!
http://www.xvidmovies.com/codec/

McB skrev:
Antar att de flesta av er, liksom jag, inte kunde se på MotoGP-loppet idag pga. ComHems sändningsproblem. Men, det finns ett ljus i slutet på den mörka tunneln, nämligen här!

Du är väl en räddande ängel va!!! tack! :tummenupp
Har du länkar till fler lopp?

:tummenupp räddaren i nöden, nu kan man kolla på racet! tack! jävla com hem!

sen tackar jag för den coola bakgrunden också! fattar inte varför den funkar när man gör så där, lägger till och sen tar bort bokstaven...men men vad spelar det för roll! tack allesammans :bow :bow :bow

McB du har ingen länk till förra loppet GP? vore roligt att ha hela säsongen i burken. Är alltid kul att titta på, en dag som denna!

Fazer skrev:
McB du har ingen länk till förra loppet GP? vore roligt att ha hela säsongen i burken. Är alltid kul att titta på, en dag som denna!

Tyvärr, ingen länk. Däremot har jag det sparat hemma. Skickar dig ett PM i natt med temporära inloggningsuppgifter till min ftp, så kan du tanka det.

McB skrev:
Tyvärr, ingen länk. Däremot har jag det sparat hemma. Skickar dig ett PM i natt med temporära inloggningsuppgifter till min ftp, så kan du tanka det.

Tackar Tackar :bow

McB skrev:

Låter trevligt, kanske finns enchans att andra får ta del av det oxå :bow :rock :)

Äntligen! :tummenupp

Comhem :fatta!

Tack tack. :bow

Mr. Fraghappy skrev:
Låter trevligt, kanske finns enchans att andra får ta del av det oxå :bow :rock :)

Inte omöjligt, men vi får ta det i tur och ordning. Jag har bara en defekt Telia ADSL-lina, så jag vill helst inte att mer än en person skall tanka av mig samtidigt.

Alla som är intresserade av att tanka förra MotoGP-loppet, skriv upp er på en lista här nedan, så skickar jag PM till var och en med inloggningsuppgifter och ungefärlig tid när ni kan börja tanka.

1. Fazer
2. Mr. Fraghappy
3.
4.
5.
...

Ni som inte anmält intresse före 14.00 i morgon får inte tanka, tyvärr.

Fazer skrev:

Her er en link til sesongens første Moto GP:
MotoGP Japan

enjoy!

:)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden