nick burn
Sporthojsnörd
Det beror helt på kommande säsong, Han är är värd mycket för MotoGP PR-mässigt men kommer att behöva visa att han är minst lika bra som Pecco. Gör han det blir han kvar.Jack Miller är inte kvar i MotoGP 2024. Sanna mina ord.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det beror helt på kommande säsong, Han är är värd mycket för MotoGP PR-mässigt men kommer att behöva visa att han är minst lika bra som Pecco. Gör han det blir han kvar.Jack Miller är inte kvar i MotoGP 2024. Sanna mina ord.
Han kanske inte måste vara precis lika bra som Pecco men han måste åtminstone visa att han är bättre än framförallt Jorge Martin, och kanske även bättre än Enea Bastianini och Marco Bezzechi. Så det är ju några på kö bakom.Det beror helt på kommande säsong, Han är är värd mycket för MotoGP PR-mässigt men kommer att behöva visa att han är minst lika bra som Pecco. Gör han det blir han kvar.
www.instagram.com
Hoppla.Jag har svårt att ta varvtider såväl som förarkommentarer på allvar när banan ser ut såhär:
![]()
Paolo Ciabatti on Instagram: "Track 🏁 is still a bit dusty, right @fabioquartararo20 🇫🇷 and @johannzarco 🇫🇷…? 😉 #motogp #mandalika #mandalikatest #fabioquartararo #johannzarco #pramac #pramacracing #forzaducati #ducaticorse #ducati #indonesia"
51K likes, 822 comments - paolociabatti on February 11, 2022: "Track 🏁 is still a bit dusty, right @fabioquartararo20 🇫🇷 and @johannzarco 🇫🇷…? 😉 #motogp #mandalika #mandalikatest #fabioquartararo #johannzarco #pramac #pramacracing #forzaducati #ducaticorse #ducati #indonesia".www.instagram.com
Han ligger väl i förhandlingar om nytt kontrakt också, så han har ju ingen anledning att visa sig överdrivet nöjd med hojen. ?Får ibland känslan av att Q har gett upp i förväg och kommer att göra en repris på andra delen av säsongen 2020. Att Yamaha låg efter i toppfart i fjol med och att han trots det vann totalen verkar ha gått honom förbi. Jag säger det nu så jag senare kan citera mig själv eller låtsas som att jag aldrig har sagt det här...
Den bilden gav ett ganska luddigt intryck av testet! ?Den här bilden ger ett lite mer nyanserat test, bana till trots.
View attachment 469030
Hur ser det ut under "My Account" - "Subscriptions"?Förnya stream-abonnemanget ger ”Your user doesn’t meet the requirements for this offer.”
Svårgooglat. Mest steam-träffar.
meh.
Jäkligt skumt. Det står ”charged” 17 februari och valid 20 februari till 11 februari nästa år.Hur ser det ut under "My Account" - "Subscriptions"?
Precis så står det på min också.Jäkligt skumt. Det står ”charged” 17 februari och valid 20 februari till 11 februari nästa år.
men igår fick jag ett mail om att det var expajrat för att de misslyckats med att dra kosing. I vanlig ordning förvirrar detta företag mig.
Inga klagomål på den punkten. Det tjattras friskt men jag tycker om när Simon Crafar bryter in nerifrån depån med antingen någon intressant kommentar eller någon intervju med någon snubbe han sprungit på.Var lite i valet och kvalet om man skulle testa videopass i år och dumpa Viasat. Körde förvisso med ett Wsbk-videopass i fjol och det funkade utan anmärkningar, förutom möjligen att munnen ska gå i ett på dom som kommenterar, men njaae får nog bli Viasat ett år till.
Hur är de som kommenterar på MotoGP videopass? Har de också en regel att det får inte vara tyst i tre sekunder?
"We have received your email and will get back to you as soon as possible.Precis så står det på min också.
Dom har ju haft en del "otur" med sina abonnemang...
Hittar du dragningen på kontot så ta en bild och skicka med i ett mail till dom så ordnar det sig nog.
Med videopasset får man mycket mer än bara träning, kval o racen. De har redan i år sänt ca 8 timmar från testerna på Sepang och Mandalika. Intervjuer med förare, team och däckstekniker. Tekniksnack med Simon Crafar är också jäkligt bra, inte mycket som undgår hans röntgenblick.Var lite i valet och kvalet om man skulle testa videopass i år och dumpa Viasat. Körde förvisso med ett Wsbk-videopass i fjol och det funkade utan anmärkningar, förutom möjligen att munnen ska gå i ett på dom som kommenterar, men njaae får nog bli Viasat ett år till.
Hur är de som kommenterar på MotoGP videopass? Har de också en regel att det får inte vara tyst i tre sekunder?
|
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”
Screenshot Nya BMW F 450... |
|
|
|
Nya MV Agusta Brutale 800
MV Agusta Brutale har länge... |
|
|
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT
Inför 2026 uppdateras maski... |