Jag köper en andel i ditt systemQvarten kör så det ryker i kvalet. Tror fan han kan vinna imorgon efter JM kraschat ut på varv 3. Banjon går dock imål på 6:e plats.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag köper en andel i ditt systemQvarten kör så det ryker i kvalet. Tror fan han kan vinna imorgon efter JM kraschat ut på varv 3. Banjon går dock imål på 6:e plats.
Har varit förehållandevis många avåkningar under friträningarna i helgen så ditt tips är inte helt out of the blueMitt tips är att Banjon kraschar tidigt. Han har 26 % krascher under Race.
Och då förstår Qvarten att han faktiskt har Chansen, att försöka ta 1:a platsen.
Och så satsar Qvarten till han också kraschar.....
Qvarten har 16 % krascher under Race.
Det jobbiga med Valencia (om jag hörde rätt) är att greppet varierar från bra till dåligt.
Hyfsat med crasher i racen också.Har varit förehållandevis många avåkningar under friträningarna i helgen så ditt tips är inte helt out of the blue
Ja, bra race.Men bra race än så länge? Ogura valde verkligen att gå för fullt, allt enligt filosofin ”bära eller brista”. Ser fram emot kungaklassen, men testerna på tisdag blir nästan ännu mer spännande…
Glad jag tippade fel. Qvarten och Pecco körde som dom kungar dom är och kom i mål !Har varit förehållandevis många avåkningar under friträningarna i helgen så ditt tips är inte helt out of the blue
Grattis till dig också! ?Vilken säsong och vilken värdig världsmästare...
Det känns kul och väldigt emotionellt att de tre som i princip var ens "huvudförare" i Moto2 2018 nu är världsmästare i MotoGP 2020, 2021 och 2022. Nu får det nog bli pension snart för jag känner mig gammal på riktigt...
Och jag får en känsla att du inte unnar Ducati ett förarmästerskap…Lite känsla av att Ducati har lagt en bombmatta över startfältet med alla cyklar har jag nu. Tyvärr lär det bli lika illa nästa säsong.
Helt fel. Det är bara lite väl många Ducati i fältet. Det är bättre än att inte ha lika många förare i racen, men jag vill inte ha entypsracing.Och jag får en känsla att du inte unnar Ducati ett förarmästerskap…
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |