MotoGP 2021: Silly Season

Hållit det hemligt i 11 år!?!?!? :confused:
Smugits runt en del i det huset kanske...

Annars är det, som många skriver, ett skit att skvallerpressen inte skriver om MC-sport om det inte gäller något sånt här. :dummer

Håller med Coola Ola annars.
(banjo spelas i bakgrunden )

Redneckvarning? Styvsyster? De är ju inte mer släkt än slumpmässigt valt fruntimmer på gatan eller i affären?
Alltså inte alls, om styvsyster betyder det och avser det som jag är van vid.

Det är givetvis inte fråga om incest eller något sånt då de inte är släkt men att bli tillsammans med någon som man haft en familjär relation med sedan unga år låter lite udda, tycker jag. Lite som att en styvpappa skulle bli tillsammans med en vuxen dotter till en f.d partner eller vice versa. Men, konstigare saker har väl hänt, jag är nog bara pryd.

Nu blev jag än mer nyfiken på vem killen i repsolstället är, har tyvärr dålig koll på ansikte i MotoGp eftersom jag endast ser sista loppet hos en vän.
Killen heter ? :hej

Var tydligen någon fotbollsfjolla... Han skulle ju kastat sig överallt så fort någon kom i närheten :fakta

Är det där Lionel Messi...?

Jag tyckte mest det såg ut som en orakad Lorenzo Baldassarri och trodde därför att ryktet var sant...

Bastianini har skrivit på för Ducati i motogp.
Grattis! :)

Moto2 men om man ser på hur ktm jobbar så bör vi se honom i Motogp senare.

https://www.motogp.com/en/news/2020/09/16/moto2-hotshot-remy-gardner-joins-red-bull-ktm-ajo/344300

Lär väl ta Nagashimas plats då Ktm knappast släpper Martin.
Gardner känns lite kul och har om jag förstått det rätt kört på förra årets hoj och ändå gjort det bra.

Tror ingen tvivlar längre på Aki Ajos förmåga att hitta/fostra talanger vid det här laget...

Känns snart som större delen av motogp griden kommer från antingen honom eller VR46 academy.

Daterad info.

Dovi kommer inte köra ducce, Petrucci kör ktm, Pol kör Honda, Zarco antagligen pramac, Balda avintia och Bagnaia fabriksteam om inget galet händer.
Rabats plats är väl tveksam från hans egen sida och den sista platsen i pramac samt om Kryckan blir kvar i LCR eller inte.

Det är väl redan klart att Cal inte är kvar i LCR? Även om Nakagami ännu inte signat för 2021?

Ja Cal blir inte kvar i LCR, det blir Alex Marquez som tar den platsen.

Hur det blir med Nakagami vet vi inte än, men skulle gissa att han blir kvar.

Ja, senaste jag sett är att Lucio Cecchinello sagt att de bara ska lösa detaljerna med sponsorer och HRC ang. nakagamis kontrakt.

Där ser man undrar hur BT-sports skall få in en britt till nästa säsong i cirkusen?
Bradley Smith kommer ju gå tillbaka till att vara testförare för aprilia och alla andra platser är tagna förutsatt att VR inte slutar och Avintia och pramac går med Moto2 eliten.

Sam Lowes har knappast stärkt sina kort tillräckligt och Mcphee och Dixon är för gröna.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman