Kurt-Olsson
Gudomlig sporthojare
Jag tyckte även Rossi hade kategorin att köra extremt tufft innan mot sina konkurrenter och framförallt mot den snabbaste föraren genom alla tider Casey Stoner som är den enda förare som vunnit MotoGP på den sämsta hojen som inte ens gick att svänga med. Ryktet säger att styret bara gick att vrida 12 grader men Mr Stoner löste det genom att slajda och börna ut genom kurvorna. Fakta kring allt detta hittar ni på: www.caseyisthefastestriderofalltimeevenfasterthanmm.com
Jaja, det var en objektiv punkt från min sida (hohohohoh) men tycker ändå MM höjde nivån på ”flytta på dig jag ska fram” från level 3 till 5 oavsett fansens relation till Rossi.
Fan vad spännande rejs idag! Vem tar det? Banjo ser het ut men tror ev att Qvarten eller Mir kan lägga in en bra stöt. Mir kör också jävligt tufft.
Hahaha undrar varför inte jag är förare i Motogp? Haha Jag vill införskaffa blinkers vid omkörning samt att man frågar innan man kör om! Hahaha
Jaja, det var en objektiv punkt från min sida (hohohohoh) men tycker ändå MM höjde nivån på ”flytta på dig jag ska fram” från level 3 till 5 oavsett fansens relation till Rossi.
Fan vad spännande rejs idag! Vem tar det? Banjo ser het ut men tror ev att Qvarten eller Mir kan lägga in en bra stöt. Mir kör också jävligt tufft.
Hahaha undrar varför inte jag är förare i Motogp? Haha Jag vill införskaffa blinkers vid omkörning samt att man frågar innan man kör om! Hahaha