MotoGP 2014: GP TIM di San Marino e della Riviera di Rimini

motogp.com funkar skit, sista gången jag betalar för skiten. Men vädret är fint :tungan

På vilket sätt? Har köpt deras tjänst ett otal gånger då jag varit utomlands på semester! Funkat klockrent varje gång! Sitter du på mobilt bredband?

Last edited:
Visst klappar Moto2-hjärtat starkt för Mika, ändå måste jag lyfta på hatten för Rabat. Strong, mogen och blixtrande körning idag, vi får hoppas på några kyliga eller regniga rejs här framöver så att bucklan hamnar i vårt östra grannland till slut!

Visst klappar Moto2-hjärtat starkt för Mika, ändå måste jag lyfta på hatten för Rabat. Strong, mogen och blixtrande körning idag, vi får hoppas på några kyliga eller regniga rejs här framöver så att bucklan hamnar i vårt östra grannland till slut!

Kallio vill uppenbart gå ut stenhårt, skapa sig en lucka och hoppas att rabat inte skall hinna ikapp men rabat ser oerhört stark ut och gjort så de senaste racen, nästan så man hoppades att rabat skulle åka på en lowside eller nått. Ingenting är hugget i sten ännu men det blir nog oerhört svårt för kallio att ta in det här poängmässigt om rabat hållet sig på hjulen resterande 5 racen.

Tyvärr är ja lite skadeglad när det gick såpass bra med grabben!
Äh, pöjken ska ha all heder - han och andra är framtiden, det får vi acceptera. Kolla bara med vilken frenesi han försöker få igång hojen, jämför t ex med Hamilton som surnade ihop när Nico punkterade hans bakdäck i F1. Ett tigerhjärta! Precis som den nuvarande rejsledaren.. :)

Men bra för mästerskapet och bra för fighten, få se om Rossi klarar att hålla Lorenzo stången nu...

Sopslut.

images

Vilken födelsedagshelg jag bjuds på:yoparty

Fan va kul, vilket race! :banana

Nån mer med en puls på 200 under racet? Sjukt kul och vilken stjärna han är i italien "bla" !

Sjukaste racet på säsongen?

Tyckte det var tydligt att Rossi hade vinnarpotential redan från första varvet. Sättet han klippte tillbaka efter Marquez inledande attackare, hur stabil men samtidigt knivskarpt snabb han såg ut, det kändes på något sätt att detta skulle gå hans väg.Fantastiskt att se mottagandet från de italienska fansen också!

Möjligen är detta en engångshändelse men idag var det den gamle nr 46 som var tillbaka, och man kan bara säga "Grattis Vale!".

Racet var bland det tråkigaste jag sett i år, det märktes att Yamaha hade en skräddarsydd hoj för denna bana.
Inte så svårt att vinna då :rolleyes::rolleyes:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...