MotoGP 2013: Brno bwin Grand Prix České republiky

På tal om Duccarna så såg jag Haydens post-race intervju på motogp.com.
Stackarn blir mer och mer håglös för varje race. :(
Enligt honom fanns det inget positivt att ta med från Indianapolis. :3freak

Jag hoppas verkligen BMW lovat CC guld och gröna skogar för Ducati behövs i toppen! :)

Stämmer det verkligen att motogp race är innan moto3? Låter ju helt sjukt, motogp racet är ju alltid sist!

Inte för att det har så mycket med Motogp att göra, men Tjeckien är ett trevligt land med billig öl :crash

Ska bli kul och se hur den 3-faldige IDM-Mästaren Martin Bauer klarar av sitt wildcard i MotoGP. Ser ut som han har en hyffsat seriös hoj med om man jämför med vad andra wildcards haft..

521954_569473176428491_2140193574_n.jpg

Hoppas bara han märker innan första kurvan att han inte har några bromsskivor :)

Jag hoppas verkligen BMW lovat CC guld och gröna skogar för Ducati behövs i toppen! :)

BMW????

Inte för att det har så mycket med Motogp att göra, men Tjeckien är ett trevligt land med billig öl :crash

Inte bara det, den bästa också!!!!

Fasaden rämnar väl nu när han fått kicken. Hade varit befriande att höra honom såga Ducati vid fotknölarna efter sista racet men det är han för diplomatisk för att göra.

Seriöst Ducati....kan dom inte plocka in WSBK hojen och köra med den i fortsättningen?
Nej vänta! Den suger ju den också!

Troligtvis krävs nåt radikalt för att få Ducatihojen konkurrenskraftig igen....nåt som ingen tänkt på tidigare...

Måla den blå kanske? Är blå en snabb färg?

Seriöst Ducati....kan dom inte plocka in WSBK hojen och köra med den i fortsättningen?

Troligtvis krävs nåt radikalt för att få Ducatihojen konkurrenskraftig igen....nåt som ingen tänkt på tidigare...

Då kommer nog inte Cal han bytte ju bara för "The color!". :hihi

Nej för jösse namn! Att den är röd är ju det enda som gör den snabb nog att ens slå CRThojarna! "Red ones go fasta!" som alla vet. :fakta

Att Cal skrev på för ducati är ungefär som att hamna i malpåse. Det samma gäller Dovi. Sjukt tråkigt. dom två stod för några riktigt bra fighter förra året, om jag minns rätt.
Skulle vara kul å se Hayden på en Honda. Tror han fortfarande kan göra bra ifrån sig på en fungerande hoj.
Åter till helgen. Tror att Yamaha kan bli starka. Om Cal inte får soppatorsk igen kan han nog ta pall.

Last edited:
Att Cal skrev på för ducati är ungefär som att hamna i malpåse. Det samma gäller Dovi. Sjukt tråkigt. dom två stod för några riktigt bra fighter förra året, om jag minns rätt..
Men nu blir de ju teamkompisar igen och kommer bjuda på likadana uppgörelser som för ett år sedan, men på röda hojar. Och under tiden kommer Ducati äntligen visa radikalt nya grejer från Bologna som (om ungefär ett år) gör GP14 kokurrenskraftig.

:)

Bifogat

• Andrea+Dovizioso+MotoGp+Qatar+nl5lg7zWskil.jpg
    Andrea+Dovizioso+MotoGp+Qatar+nl5lg7zWskil.jpg
    67.1 KB · Visningar: 104
Men nu blir de ju teamkompisar igen och kommer bjuda på likadana uppgörelser som för ett år sedan, men på röda hojar. Och under tiden kommer Ducati äntligen visa radikalt nya grejer från Bologna som (om ungefär ett år) gör GP14 kokurrenskraftig.
Dra den om Rödluvan och vargen också :hihi

wolf_spying_on_little_red_riding_hood_hg_wht__ST-300x300.gif

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti