Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den finns inget hopp för Ducati.![]()
Stämmer det verkligen att motogp race är innan moto3? Låter ju helt sjukt, motogp racet är ju alltid sist!
Jo, på Indy hade dom ett som passade båda duccarna![]()
Dubbel-checkade och det verkar stämma.
http://www.motogp.com/en/events/Czech Republic/2013
Ska bli kul och se hur den 3-faldige IDM-Mästaren Martin Bauer klarar av sitt wildcard i MotoGP. Ser ut som han har en hyffsat seriös hoj med om man jämför med vad andra wildcards haft..
![]()
På tal om Duccarna så såg jag Haydens post-race intervju på motogp.com.
Stackarn blir mer och mer håglös för varje race.
Enligt honom fanns det inget positivt att ta med från Indianapolis.
Jag hoppas verkligen BMW lovat CC guld och gröna skogar för Ducati behövs i toppen!![]()
Inte för att det har så mycket med Motogp att göra, men Tjeckien är ett trevligt land med billig öl![]()
Fålka, påche, åjdi, bämvä. Nån tyskt stödhjuling.![]()
Fasaden rämnar väl nu när han fått kicken. Hade varit befriande att höra honom såga Ducati vid fotknölarna efter sista racet men det är han för diplomatisk för att göra.På tal om Duccarna så såg jag Haydens post-race intervju på motogp.com.
Stackarn blir mer och mer håglös för varje race.
Enligt honom fanns det inget positivt att ta med från Indianapolis.![]()
Seriöst Ducati....kan dom inte plocka in WSBK hojen och köra med den i fortsättningen?
Nej vänta! Den suger ju den också!
Troligtvis krävs nåt radikalt för att få Ducatihojen konkurrenskraftig igen....nåt som ingen tänkt på tidigare...
Måla den blå kanske? Är blå en snabb färg?
Seriöst Ducati....kan dom inte plocka in WSBK hojen och köra med den i fortsättningen?
Nej vänta! Den suger ju den också!
Troligtvis krävs nåt radikalt för att få Ducatihojen konkurrenskraftig igen....nåt som ingen tänkt på tidigare...
Måla den blå kanske? Är blå en snabb färg?
Men nu blir de ju teamkompisar igen och kommer bjuda på likadana uppgörelser som för ett år sedan, men på röda hojar. Och under tiden kommer Ducati äntligen visa radikalt nya grejer från Bologna som (om ungefär ett år) gör GP14 kokurrenskraftig.Att Cal skrev på för ducati är ungefär som att hamna i malpåse. Det samma gäller Dovi. Sjukt tråkigt. dom två stod för några riktigt bra fighter förra året, om jag minns rätt..
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |