MotoGP 2012 - Valencia

MC Doktorn

Guest
Jorge och Stoner byter hjälmar tyder på en viss respekt för varandra.
Lorre skriver
Hi friends! As you may know, this year one of the great ones has retired, Casey Stoner. Here you have a picture of the exchange of helmets in order to always remember our battles on the circuit. My best wishes, Casey

Trevlig kille den där Jürgen !

552395_10151115282135811_1041342035_n.jpg
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Stoner la upp samma bild på sin FB och skrev:

Hi mates! As you all know, this year I'm retiring and couldn't care less about any other rider. But to make the people I hate the most, the sponsors, happy I exchanged helmets with Lorenzo so he could remember me forever. It was cold in the room and my back was hurting. The floor was a little bumpy but we made our best. Hope to never see him again.
 

NisseHt

Yamaha samlare
Gick med
11 May 2004
Ort
Skånelandet
Hoj
MT10, FZR1000, RD350, DT125
P€RRA;5677815 skrev:
Stoner la upp samma bild på sin FB och skrev:

Hi mates! As you all know, this year I'm retiring and couldn't care less about any other rider. But to make the people I hate the most, the sponsors, happy I exchanged helmets with Lorenzo so he could remember me forever. It was cold in the room and my back was hurting. The floor was a little bumpy but we made our best. Hope to never see him again.

Vad trevligt och moget sagt, hur kan man annat än att gilla en sån kille :zpy
 

MC Doktorn

Guest
Vad trevligt och moget sagt, hur kan man annat än att gilla en sån kille :zpy

:rofl mycket komiskt att man tror på allt skit som skrivs om honom, tror nog osanningarna om honom är det enda Per är intresserad av :lol


Edit: hans sjukliga behov av att svartmåla och sprida nidbilder av honom är fan ta mig bland det värsta jag upplevt någon tycka om en person som man inte känner .
 
Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
P€RRA;5677815 skrev:
Stoner la upp samma bild på sin FB och skrev:

Hi mates! As you all know, this year I'm retiring and couldn't care less about any other rider. But to make the people I hate the most, the sponsors, happy I exchanged helmets with Lorenzo so he could remember me forever. It was cold in the room and my back was hurting. The floor was a little bumpy but we made our best. Hope to never see him again.
Hahaha detta är humor :musik
 

MC Doktorn

Guest
Så länge han inte följer i Mark Chapman's fotspår så är det nog ingen fara.

Liknelsen med en man som är fixerad till en person är så pass starkt att negativa tankar övergår i en destruktiv handlingar är intressant.

Vad skulle han ha gemensamt med en nidbildare?
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Edit: hans sjukliga behov av att svartmåla och sprida nidbilder av honom är fan ta mig bland det värsta jag upplevt någon tycka om en person som man inte känner .
Det var ett skämt. Jag trodde det var övertydligt men nästa gång ska jag lägga till 15 ;) så att du inte spräcker ett blodkärl.
 

MC Doktorn

Guest
P€RRA;5678280 skrev:
Det var ett skämt. Jag trodde det var övertydligt men nästa gång ska jag lägga till 15 ;) så att du inte spräcker ett blodkärl.


Du är jätterolig du :7peta:hihi

Visst har vi trevligt på forumet, jag ser fram emot 2013 :hej
 

MC Doktorn

Guest
Tror jag lägger ner denna sakliga diskussion med Euro Perra.
 

elwe

Att veta och kunna är inte samma sak ...
Gick med
2 Sep 2003
Ort
Lund
Hoj
PS 1000 LE från "Den lille fabrikk" och HVA 1950
Gött! Dit skulle man fan ta o åka o kolla race! Riktigt god mat, goda viner o ett gött klimat o där flickorna spelar maracas o kastanjet natten lång!! Skulle absolut bli en återkommande klassiker :tummenupp

Tyvärr så var inte vädret så kanon mer än på torsdagen.
Fast det är billigt :tummenupp

2 pers, flyg från Kastrup till Madrid, hyrbil i 5 dagar, hotell i Valencia centrum 4 dgr, plats på huvudläktaren fred - sönd, hotell i Madrid nära flygplatsen, flyg till Kastrup blev all-in-all ca 9000 SEK :)

Att köra bil i Valencia och Madrid när man inte hittar är dock inget för the fainthearted ....


PS Såg nu att du snackade om Argentina i Valenciatråden .... :)
 
Last edited:

MC Doktorn

Guest
Vilken jävla idio Ellison är....förstörde Jorges vinst bara för att han har huvudet i arselet

Jadu :glömdet

Jorge Lorenzo
I was behind Ellison and he stayed on the racing line, I couldn’t wait for another corner to overtake him as I was losing time. I overtook and made a mistake, outside the dry line and I had a big high side.
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Top