Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Stoner mer än 1 sekund från pole. När hände det sist?
Imponerad av Hayden och Lorenzo!
Rossi måste ha skruvat bort sig något otroligt. Det ska inte vara möjligt att få stryk av en CRT-hoj med ca 1,2 sekunder (RdP)![]()
Eh, säker på att det inte är du som har ”problem”?Vad är ditt problem??
Köp ett medlemskap i Moto GP och kolla när du vill..
Eh, säker på att det inte är du som har ”problem”?
Rossi verkar befinna sig i fritt fall just nu. Kanske bryter han snart ihop, lägger av och blir stämd av Ducati. Trettonde kvaltid!!! Nästan 2,5 sekunder efter Hayden och 1,5 sekunder efter rookie Stefan Bradl. På en bana som Rossi älskar och har vunnit fler segrar på än någon annan:
125: 1 st
250: 1 st
500/MotoGP: 6 st
Kolla bilden. Så mycket respekt har årets nykomling för Ducatis fabriksteam och 2006 års världsmästare.
Strunta i honom Roffe. Han trollar på som vanligt.Vad vill du?
Din kommenterar när Kratoz skrev att han hade missat kvalet.Jag vet inte vad du har för avsikt med ditt inlägg,
men jag har inga problem med att kolla på MOTO GP sändningar via nätet i alla fall..
Vad vill du?
Vad är ditt problem??
Ja, det var riktigt spännande för en gångs skullGrymt kval i övrigt!
Ja, det var riktigt spännande för en gångs skull
Hayden ska ha sagt till Stoner att GP12:an är den bästa Ducati han kört. Stoner var även kvick med att poängtera att det inte bara är hojen det är fel på med tanke på att Hayden kvalade som trea.
Vad jag inte riktigt förstår är varför Stoner överhuvudtaget håller på och pratar om Ducati och Rossi? Han är regerande världsmästare och borde kanske fokusera på sin egen körning istället för att ta varje chans som bjuds att klanka ner på Rossi.
Vad jag inte riktigt förstår är varför Stoner överhuvudtaget håller på och pratar om Ducati och Rossi? Han är regerande världsmästare och borde kanske fokusera på sin egen körning istället för att ta varje chans som bjuds att klanka ner på Rossi.
När, var och hur har Rossi varit taskig mot Stoner utanför banan?Du tror inte att Stoner tycker att det är pay back time efter alla år som Rossi har varit taskig mot Stoner då?
Konstigt beslut tycker jag för Radare ställer faktiskt en relevant fråga. Roffes första inlägg var ju mer eller mindre otrevligt och definitivt onödigt.Radare är åter igen igång och skapar rabalder... Utan att förstå varför. En paus igen.
Grymt kval i övrigt!
Vad hävde Rossi ur sig?Han passar väl på att ge igen för allt som Rossi och Burgess hävde ur sig när Rossi skrivit på för Ducati men fortfarande satt på Yamaha...![]()
Han kvalade 5:a, nästan 1 sekund efter en kille som sitter på exakt samma hoj. Han kanske skulle fokusera lite mer på sin egen prestation.Frågan är ju om han inte kan både fokusera på sin körning och prata om Rossi? Jag tror de är tillräckligt bra på att hålla isär depåsnack och banåkning för att kunna göra båda.
De som kan språket bättre än du, jag och Google har redan skrivit på Twitter att Melandri är förbannad på pressen och Ducati för hur de behandlade honom. Han riktar ingen kritik mot Rossi.EDIT: Inte bara Stoner, Melandri lägger lite glöd på kolen:
http://www.gpone.com/index.php/en/2...i-un-passo-indietro.html?utm_source=GPone.com
Min Google Translate-italienska är inte klockren men jag tyckte det sista från hans Twitterinlägg var rätt talande: "I do not criticize those who are in trouble because I know what [they are] going through, but he who wants us to believe that the solution is just around the corner."
Vad hävde Rossi ur sig?
Han kvalade 5:a, nästan 1 sekund efter en kille som sitter på exakt samma hoj. Han kanske skulle fokusera lite mer på sin egen prestation.
De som kan språket bättre än du, jag och Google har redan skrivit på Twitter att Melandri är förbannad på pressen och Ducati för hur de behandlade honom. Han riktar ingen kritik mot Rossi.
Konstigt beslut tycker jag för Radare ställer faktiskt en relevant fråga. Roffes första inlägg var ju mer eller mindre otrevligt och definitivt onödigt.
Trevligt med Hayden! Är Stoner-fan men tycker det är kul att Lorenzo är uppe och nosar, förhoppningsvis blir det stenhård fajt hela året!! Även som Stonerfan är det tråkigt att samma kille vinner hela tiden, det är därför jag aldrig hållt på Rossi.
Radare är åter igen igång och skapar rabalder... Utan att förstå varför. En paus igen.
Grymt kval i övrigt!
Ja, det var riktigt spännande för en gångs skull
Hayden ska ha sagt till Stoner att GP12:an är den bästa Ducati han kört. Stoner var även kvick med att poängtera att det inte bara är hojen det är fel på med tanke på att Hayden kvalade som trea.
Konstigt beslut tycker jag för Radare ställer faktiskt en relevant fråga. Roffes första inlägg var ju mer eller mindre otrevligt och definitivt onödigt.
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |