MotoGP 2012 - Gran Premio Aperol di San Marino e della Riviera di Rimini - Misano

HOPPAS....att Peddot vinner. Vore så jävla skönt om han tvålade dit Lorenzo. :7peta

Rossi kommer nog köra för både kung och fosterland. Hedra sin "broder". Jag kan bli ledsen än i dag. När jag tänker på Sic. :(

//M

HOPPAS....att Peddot vinner. Vore så jävla skönt om han tvålade dit Lorenzo. :7peta

Rossi kommer nog köra för både kung och fosterland. Hedra sin "broder". Jag kan bli ledsen än i dag. När jag tänker på Sic. :(

//M
Är inte Italien republik? ;)

//M
Är inte Italien republik? ;)

Tippning:
1. Lorenzo
2. Pedrosa
3. Spies

Kan vara den tråkigaste träningsdagen i historien! Tur att man har motogp.com med engelska kommentatorer som i brist på annat har en kille som står i depån och slösnackar med Crutchow samt i stort sett kan namnet på varenda mek i depån! :tummenupp

Som Pedrosa fan är jag lite orolig över Lorenzos stint förra året. Det måste vara det mest metronomiska som någonsin har genomförts på en räserbana... respekt!

1. Pedrosa
2. Lorenzo
3. Spies

Kan vara den tråkigaste träningsdagen i historien!
Kollade på Brittisk ES och Moody & Ryder kan verkligen underhålla även när det är dött på banan...Dagsfärsk info direkt från kärnan blandat med humor. I en sekvens står JLo och snackar med Augustini då någon av dom lägger kommentaren "Listen! I don't want that curly guy to beat my record" :)

Spännande kval in det sista och räddningen från det totala "förfallet" i MGP är att "satellit" cyklarna verkligen är en konkurrens till fabrikarna och med bra hela vägen iår!!

Rossi "bara" 0,7 efter får väl ses som ett fall framåt.

Edwards fick stryk av Petrucci direkt. Hoppas han kan komma före i racet också.

Rossi "bara" 0,7 efter får väl ses som ett fall framåt.

Edwards fick stryk av Petrucci direkt. Hoppas han kan komma före i racet också.

Dock ska vi ha i åtanke att de har varit och testat på denna banan för en vecka sedan, så de borde vara närmre denna gång!

Dock ska vi ha i åtanke att de har varit och testat på denna banan för en vecka sedan, så de borde vara närmre denna gång!

Test, sving hur som helst är det kul att det är tajtare!

Verkar ju onekligen vara lite skillnad på WSBK och MotoGP vad gäller förare.
MGP-kommentatorerna tjatar om "more bik time for Rea".
Kanske, kanke inte. Vi får väl se...

Tror Peddo å Lorre kommer fajtas hårt om segern. :D

Dubbelpost. You all know...

Last edited:
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025