MotoGP 2008

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
ok, jag antar att det finns flera trådar om det, men jag är bakis idag och orkar inte leta helt enkelt.

mina frågor är:

nån som har listan med årets alla lopp?

jag har inte eurosport, var kan jag se dem på tv?

tack på förhand!

Och amerikanska SPEED

Själv hade man eurosport tills för ett tag sen men nu har dom tagit bort den och så har man fått tv4 sport istället :mad: .. Fan vad förbannad jag vart när jag märkte det. Fan det går ju mer serier och filmer på den jävla kanalen än vad det går sport på den.. Världens sämsta sportkanal måste det vara. :huvet

Var bara tvungen att avreagera mig lite vart lite sne nu när jag insåg att jag skulle missa gp-tävlingarna.

Själv hade man eurosport tills för ett tag sen men nu har dom tagit bort den och så har man fått tv4 sport istället :mad: .. Fan vad förbannad jag vart när jag märkte det. Fan det går ju mer serier och filmer på den jävla kanalen än vad det går sport på den.. Världens sämsta sportkanal måste det vara. :huvet

Var bara tvungen att avreagera mig lite vart lite sne nu när jag insåg att jag skulle missa gp-tävlingarna.

Det var väl ett bra tag sen den försvann, du bör väl ha märkt det förra säsongen.

bara tack vare comhem jävlarna tog bort eurosport som fortf e en gåta...
har sökt o sökt hittade slutet av förra säsongen en fransk eurosport vilket e ganska drygt o höra (fick inte in engelsk kanal) men de visar alla träningar/kval alla klasser även repris intervjuver o eftersnack...
http://tvants.en.softonic.com/

Ni som klagar på att Eurosport tagit borts från comhems grundutbud, ring och köp ett kanalpaket som innefattar eurosport.
Kostar ungefär som två stora starka i månaden.

Ni som klagar på att Eurosport tagit borts från comhems grundutbud, ring och köp ett kanalpaket som innefattar eurosport.
Kostar ungefär som två stora starka i månaden.

159 till 199kr i månaden för eurosport tycker iaf jag är lite mycket. Dom flesta andra kanaler i mediumpaketet har jag redan betalt på hyran och får ju betala dubbelt i så fall.

Ett sätt är en analog mottagare + parabol och rikta mot astra så är det gratis. Det borde gå och få tag i billigt begagnat.

Brukar även gå att få tag i loppet på piratebay efteråt...men då är det ju tyvärr endast gp loppet och i dålig kvalite....

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard