Motocross filmat med hjälmkamera

Tack för alla fina kommernarer:)

Jorå ja känner Kim igenom speedwayen, körde förrut men slutade för ett par år sen och han är kusin med min polare/syssling samma polare som slog axeln ur led..

Jo fan på Uringe kan man lägga feta ställ när det är fruset. Sladda kan man ju iaf, resten av körningen e väl så där :)

//Jeppe

Glenne alltså :) Kanske var dig jag träffade vid Sthlms crossens tävling på åsätra i sommras när jag o Kim kom ut?

Tack för alla fina kommernarer:)

Glenne alltså :) Kanske var dig jag träffade vid Sthlms crossens tävling på åsätra i sommras när jag o Kim kom ut?

Ahaa!.. aa det stämmer :) Vi får se till att träna ihop nästa gång. ska bara plocka ihop min motor sen blire Uringe :yoparty

Gellio skrev:
Är det pros som ska tävla den den 2:a? För jag är själv sugen på att pröva på att tävla. Har kört gata i 2 år men i princip ingen cross.

Tänkte komma dit och köra i helgen! Blir nog med dubbar på om jag orkar montera på däcken.

Nä förfan det är för alla, det finns C, B, A-klass där C är rena nybörjare och dom som är över 40 år. Det är meningen att alla ska kunna tävla oavsett skicklighet.

Mer info finns på www.stockholmscrossen.org

//Jeppe

Zponka

http://www.helmetcamera.com/acart/agora.cgi?product=Complete_Packages&ppinc=Complete_Packages

PAL HC-1 Package with 560 line camera: $599.95

Är det det där paketet du kör med?
Xtreme DVR + Sony kamera o lite annat?

Jävligt mysig video.

Hade bara den där lådan som är på första bilden. Alltså linsen, batteripack, ett sådan där Alu skydd och en liten sony mini DV kamera som inte ingår. Fick låna allt av Andreas Gustafssons bror Alle (stuntliv på SH). :)

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing