Motocross filmat med hjälmkamera

Zponka

Idrotsmotorcyklist
Gick med
10 Dec 2006
Ort
Stockholm, Haninge
Hoj
CBR1000RR-08 & CRF250R-07
Last edited:
Snajsigt!

Var på ringen igår och tränade, grym som alltid! Undra hur det blir till helgen med plusgrader å skit? :(
 
Snyggt kört! Men jag hade ju hellre sett den utan musik och med de goa fyrtaktsmullret! =)
 
F*n att man inte har tid att kränga på dubbdäcken och ge sig ut att köra!
Liiiite mycke just nu... :(
 
Crossen låter väldigt konstigt :gnissla

känner inte igen ljudet redigt, tro du måste byta ljudämpare för den har nog fått ont i magen.

Annas ser det gött ut
 
Oj vad många fina kommentarer, tack tack:)

Jawbreaker;3978586]Cool video:)

Vad är det för låt?

//

J.

Som trasher sa så äre Volbeat - Maybellene i hofteholder och sedan äre Gang Starr - PLAYTAWIN:yoparty


Bra filmat. Var är det?

Det är uringe, ligger typ i mitten av slingerbulten.

Snyggt kört! Men jag hade ju hellre sett den utan musik och med de goa fyrtaktsmullret! =)

Hade jag med, men nu var micken tyvärr pajj :(
 
Ser bra ut! Uringe e skoj på vintern, går nästan lite för snabbt dock.
 
Fan va nice. Ser ut att gå fort som fan.
Men vad vet jag. Inte suttit på en cross på bana på hundra år.
 
ser ju underbart ut!!
Helt annan bana mot när jag var där för några veckor sen och det bara va kvicksand överallt! då blir man ju bara sur.
Är banan lika fin nästa helg tro?
Isåfall kanske man ska kränga på dubben och ta några varv!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top