Jag är sugen på att köpa en 450.
Vet dock inte vilket märke som är "bäst". Jag antar att det är samma skit med alla chingchong crossar. Jag tänkte köpa från 2006 års modell eller senare.
Har själv varit sugen på KTM eftersom jag kör 690 just nu och tidigare haft en KTM 625.
Mina planer är att köra mest crossbana men någon gång köra lite supermotard eller skogskörning. Och av den anledning så har jag sneglat lite på 525 också.
Dock så vet jag inte så mycket om motocross och heller inte provkört en 525 tidigare, så jag började fundera på om 525 kanske har lite för mycket power för att jag ska kunna hantera den på crossbanan?
Och som sagt, crossen skall användas först och främst på crossbanan.
Någon som vet?
Vet dock inte vilket märke som är "bäst". Jag antar att det är samma skit med alla chingchong crossar. Jag tänkte köpa från 2006 års modell eller senare.
Har själv varit sugen på KTM eftersom jag kör 690 just nu och tidigare haft en KTM 625.
Mina planer är att köra mest crossbana men någon gång köra lite supermotard eller skogskörning. Och av den anledning så har jag sneglat lite på 525 också.
Dock så vet jag inte så mycket om motocross och heller inte provkört en 525 tidigare, så jag började fundera på om 525 kanske har lite för mycket power för att jag ska kunna hantera den på crossbanan?
Och som sagt, crossen skall användas först och främst på crossbanan.
Någon som vet?
Last edited: