sandstream
Guest
Vad har ni för inträdesprov för dieselmaffian?Chrille skrev:Nejdå. Här har vi ett exempel på dieselmaffian oförmåga att förstå vad ni talibaner menar.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad har ni för inträdesprov för dieselmaffian?Chrille skrev:Nejdå. Här har vi ett exempel på dieselmaffian oförmåga att förstå vad ni talibaner menar.
Det räcker om man avstår skygglappar för andra klassers fördelar för att utses till dieselmaffia....sandstream skrev:Vad har ni för inträdesprov för dieselmaffian?![]()
Kanon!Nr:18 skrev:Det räcker om man avstår skygglappar för andra klassers fördelar för att utses till dieselmaffia....
Självklart!sandstream skrev:Kanon!
Mitt liv känns genast mycket enklare och jag räknar kallt med att ni backar upp mig om jag skulle stöta på talibanerna i någon tråd![]()
Nr:18 skrev:Det räcker om man avstår skygglappar för andra klassers fördelar för att utses till dieselmaffia....
Var du ironisk nu? Kan inte påminna mej att jag sågat tvåtakt som företeelse, bara fanatism hos vissa som sysslar med tvåtakt. Det kommer jag dessutom att fortsätta med.Nyteknik skrev:Nr:18 är känd för sin öppna och generösa attityd till andra än fyrtaktsklasserna.
![]()
Du har faktiskt i nyktert tillstånd sagt att det vore kul att prova en 250R hoj! Det ni fellow two-stroke fanatics!Nr:18 skrev:Var du ironisk nu? Kan inte påminna mej att jag sågat tvåtakt som företeelse, bara fanatism hos vissa som sysslar med tvåtakt. Det kommer jag dessutom att fortsätta med.
Chrille skrev:Nejdå. Här har vi ett exempel på dieselmaffian oförmåga att förstå vad ni talibaner menar. I den här tråden har du mer och mer låtit som att SBK-hojarna nästa är "rektia räsers" men då snubblar vi lite då vi tidigare klargjort att superbikes enligt gammal och diffus talibanlära är lika mycket räser som en Dragstar.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=30577&highlight=homologiserad
Nr:18 skrev:Var du ironisk nu? Kan inte påminna mej att jag sågat tvåtakt som företeelse, bara fanatism hos vissa som sysslar med tvåtakt. Det kommer jag dessutom att fortsätta med.
Tycker att du bevisat att så inte är fallet flera gånger om....Chris Ash skrev:Hoho du är verkligen rolig! Fanatismen och talibantendenserna existerar bara i din skalle.
Ska tom testa en till vårenTorkel skrev:Du har faktiskt i nyktert tillstånd sagt att det vore kul att prova en 250R hoj! Det ni fellow two-stroke fanatics!![]()
Chris Ash skrev:Det är ju innan de är ombyggda. En superbike har knappt en skruv gemensamt med sin gatmotsvarighet.
Svår gissning....Chrille skrev:Men då är ju frågan - Är en superbike en riktig räser eller inte?
Chrille skrev:Men då är ju frågan - Är en superbike en riktig räser eller inte?
Nr:18 skrev:Svår gissning....![]()
Chris Ash skrev:Det är ju innan de är ombyggda. En superbike har knappt en skruv gemensamt med sin gatmotsvarighet.
oFFkeFF skrev:Superbike är det enligt mig, dock inte superstock eller supersport![]()
![]()
Chrille skrev:Det var nästan det jag misstänkte. Är det alltså frågan om hu mycket moddar man har gjort på ramen då?? Kitsving och förstärkningar osv....
Det här öppnar ju för att en Dragstar ju faktiskt kan vara en rektier räser, precis som Nytekno påstår, om man bara modifierare den riktigt jäkla mycket?? Bra att vi fick det utrett...![]()
oFFkeFF skrev:Hähä, ja det finns säkert någon som skulle få idén att bygga en superbike av en dragstar..
Men det skiljer ju som sagt var en väldig massa mellan en superbike och en superstock hoj.
Jämför man en STCC-bil med exempelvis en sänkt och motortrimmad GTI-bil är ju skillnaden milsvid.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|