Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Macho Woman skrev:2160312Träig = fokuserad alternativt väluppfostrad. Inget fel på någon av de adjektiven. Förresten tycker jag inte han ser så träig ut på solglasögonbilden som Anders lade upp.![]()
Macho Woman skrev:2160312...
Förresten tycker jag inte han ser så träig ut på solglasögonbilden som Anders lade upp.![]()
Ser ut som de satt på en dräneringsslang!Axxexs skrev:2160316Nytt mönster för Dunlops regndäck?
Axxexs skrev:2160351Fler idolbilder till dig då!![]()
Ja, jag tror att Pedrosa kommer att göra fler misstag än Hayden.oFFkeFF skrev:2159516Jo, Pedrosas körning ser ju verkligen vansklig ut, precis som han ska vurpa hela tiden![]()
Vilken trend pratar du om då? Att Pedrosa som vanligt kommer stå högre på pallen än Hayden?
Eller menar du att Pedrosa vurpar bort sig fler gånger och skänker platser till Hayden?
Ja, det är helt oooootroligt att Butter kan klämma ur sig ett leende på beställning, vilken talangMacho Woman skrev:2160312Träig = fokuserad alternativt väluppfostrad. Inget fel på någon av de adjektiven. Förresten tycker jag inte han ser så träig ut på solglasögonbilden som Anders lade upp.![]()
selin skrev:2159875Jag är inget fan av Pedrosa. Hoppas varje gång dom står på griden att en stor rovfågel ska dyka ner och ta honom.
Men visst är han en talang.
sandstream skrev:2160384Ja, jag tror att Pedrosa kommer att göra fler misstag än Hayden.
Angående trenden så har Hayden 16, 20, 16, 20 medan Pedrosa har 20, 10, 2, 25 och står sig den trenden kommer Hayden vara före Pedrosa hela året.
Ja, det är helt oooootroligt att Butter kan klämma ur sig ett leende på beställning, vilken talang![]()
Kommentar var riktad mot bilden som Anders la upp där Pedrosa poserar för kameran på olika platser i anslutning till banan.Macho Woman skrev:2160406På beställning? Din insikt i andra människor verkar inte särskilt stark. Om det inte var äkta glädje han visade efter vinsten i dag så är han i så fall värd en Oscar...
Håller med dig till 100%, Pedrosa är som jag skrev tidigare gudabenådad och jag ser ingen omöjlighet att han kan komma upp på samma nivå som Rossi, Doohan mfl när han summerar sin karriär.Macho Woman skrev:Betänk. Det här var Danis fjärde race. Det är Haydens fjärde säsong. Hayden har fortfarande inte vunnit något race och pallplaceringar har det varit ont om fram tills denna säsongen. Dani är fortfarande nybörjare i klassen, men med tanke på hur det gick när han bytte till 250 från 125 så vore det nog fullt rimligt om Hayden drömmer en del mardrömmar.![]()
Macho Woman skrev:2160406Hayden har fortfarande inte vunnit något race...
Vore roligare om det fortsätter som de börjat, dvs att flera är med och slåss i toppen.PacMan skrev:Sen skulle det vara kul med en "stående" fight mellan Pedrosa och Hayden, och det lutar lite åt det nu känns det som.
xyx skrev:2160331Han må vara fokuserad och väluppfostrad, men fortfarande en spansk Nils Holgersson på litium.![]()
Macho Woman skrev:2160312Träig = fokuserad alternativt väluppfostrad. Inget fel på någon av de adjektiven. Förresten tycker jag inte han ser så träig ut på solglasögonbilden som Anders lade upp.![]()
Coola Ola skrev:2160500Med stickad, v-ringad pullover, sidbena och ett försiktigt leende så är han ju iaf inte stilbilden för en rock n' roll rebell direkt![]()
sandstream skrev:2160482Vore roligare om det fortsätter som de börjat, dvs att flera är med och slåss i toppen.
10:4PacMan skrev:2160577Sant. Jag menade väl att jag gärna ser lite rivalitet mellan Pedrosa och Hayden, men inte nödvändigtvis i toppen varje gång.
selin skrev:2159919Går att regga sig på motogp.com 1 vecka för typ 35:-
Sen är det bara att ladda.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |