Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jävligt coolt med ett hemmabygge.Swedie skrev:2064453jäklar! Kenny Roberts Jr har slagit varvrekordet på banan som Capirossi höll... 1.56.902 om jag såg rätt. Jisses!
Vad består deras hoj av? Hondas motor? o sen eget bygge?Gustav O skrev:2064455Jävligt coolt med ett hemmabygge.
Hondas chassie kanske inte är vad det borde vara?
Jupp.Swedie skrev:2064459Vad består deras hoj av? Hondas motor? o sen eget bygge?
12 hundradelar under Capis kvalvarv 2005. 998 hundradelar snabbare än banrekordetSwedie skrev:2064453jäklar! Kenny Roberts Jr har slagit varvrekordet på banan som Capirossi höll... 1.56.902 om jag såg rätt. Jisses!
De har ju en bra deal med Michelin i år så han får nog lika bra däck som de andra Michelinförarna. KR-teamet har alltid byggt grymma chassien och med en bra motor i så är det väl kul igen.Triggerhappy skrev:2064485Man hallå, Kenny snabbast ....va f-n ???![]()
Han borde väl knappt få tilldelning på däck som kan ge honom en första plats.
Var fick han motivation ifrån att åka så jäkla fort ??
tvivlar vi över hans förmåga? det var nytt.Chris Ash skrev:2064666Som alla vet så har Kenny varit 500-världsmästare, hur man öht kan tvivla på hans förmåga är helt enligt mig helt absurt.
Swedie skrev:2064670tvivlar vi över hans förmåga? det var nytt.
(2005)
Chris Ash skrev:2064698Har du bott i en grotta de senaste åren? Häcklandet av Kenny här på forumet har varit på Stigefelt-nivå.
Jag är en av dem som hackat på Kenny dy. men han har ju kört runt på riktigt mög de senaste åren, se bara var Suzukihojarna ligger och harvar. Jag är även den förste att buga för hans insats så här långt. Han har ju uppenbarligen en hel del skills, fast han är fet och sur.Triggerhappy skrev:2064703Men Roberts kanske inte har varit den ljusaste stjärnan de sista åren heller.
Killen fick till en träning på 6år och nu är han gud eller ??![]()
Gustav O skrev:2064718Jag är en av dem som hackat på Kenny dy. men han har ju kört runt på riktigt mög de senaste åren, se bara var Suzukihojarna ligger och harvar. Jag är även den förste att buga för hans insats så här långt. Han har ju uppenbarligen en hel del skills, fast han är fet och sur.![]()
Gustav O skrev:2064370*dagens i-landsproblem*
Lite synd att timingen och videon inte är synkade.
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife