Moto Gp Qatar

Triggerhappy skrev:
2064703 Men Roberts kanske inte har varit den ljusaste stjärnan de sista åren heller.
Killen fick till en träning på 6år och nu är han gud eller ?? :D

Tja, han åkte ifrån Sete Gibarnau hur lätt som helst när de åkte ihop på samma material.

Han har alltid varit gud, det är alla som vunnit en 500-titel.

Chris Ash skrev:
2064766 Tja, han åkte ifrån Sete Gibarnau hur lätt som helst när de åkte ihop på samma material.

Han har alltid varit gud, det är alla som vunnit en 500-titel.

Han är iofs den ende som 500 titelvinnaren som inte vunnit på en evighet men ändå klammrar sig fast...de flesta "Gudarna" slutar köra när de inte vinner längre !

Shit vad jag klagar :gnissla Värsta gnäll tanten e vad jag är. :huvet

WhOOp Kenny Jr.!
Jäkligt skoj att se "hemmabygget" prestera så bra! :)

Shit'!

Trodde jag såg fel eller att bilden på dagens träning var manipulerad på något vis, Kenny!?

Detta året känns som att allt kan hända :banana

Grabbar.....slut på spekulationerna!

Jag tog min tidsmaskin in i framtiden och tog ett foto på grabbarna på pallen! :hihi

Bifogat

• pic.jpg
    pic.jpg
    93.3 KB · Visningar: 119
De elva första inom samma sekund o "läskigt" med Kenny jr i topp! Ja allt verkar kunna hända denna säsong!! Verkar vad jag kunnat läsa mig till att det testas race däck/race inställningar idag o de riktigt kladdiga kommer på i morron :tungan

Gustav O skrev:
2064718 Jag är en av dem som hackat på Kenny dy. men han har ju kört runt på riktigt mög de senaste åren, se bara var Suzukihojarna ligger och harvar. Jag är även den förste att buga för hans insats så här långt. Han har ju uppenbarligen en hel del skills, fast han är fet och sur. :D

Vilken GP-vm vinnare skulle vara glad med ett stomatol-smil om de fick köra en skithoj 5 år i rad, och dessutom stanna kvar?
"sur-kenny" för att killen kör in och parkerar hojen en gång när han anser den okörbar.. Det har hängt med ett tag, ingen annan förare har dessutom tagit någon suzuki till några särskilda höjder sen dess.

Skulle vara ruggigt ball om KR lyckas hålla andra hondor bakom sig med sitt "hembygge" :)

Triggerhappy skrev:
Killen fick till en träning på 6år och nu är han gud eller ?? :D

jag hängde med förra året

165730.jpg

podium.jpg

say no more

oFFkeFF skrev:
2065118 Vilken GP-vm vinnare skulle vara glad med ett stomatol-smil om de fick köra en skithoj 5 år i rad, och dessutom stanna kvar?
"sur-kenny" för att killen kör in och parkerar hojen en gång när han anser den okörbar.. Det har hängt med ett tag, ingen annan förare har dessutom tagit någon suzuki till några särskilda höjder sen dess.

Skulle vara ruggigt ball om KR lyckas hålla andra hondor bakom sig med sitt "hembygge" :)

ja han tog ju Tamada senast i spanien så (TAMADA VAD HÅLLER DU PÅ MED!! :4skrika )

Martin skrev:
2065584 Master - MVA Master Aspar Team dominerar lite lätt i 125cc.
En viss dominans går att skönja..

oFFkeFF skrev:
2065118 Vilken GP-vm vinnare skulle vara glad med ett stomatol-smil om de fick köra en skithoj 5 år i rad, och dessutom stanna kvar?

Samtidigt som Suzukin inte har varit bra har, som det verkar, Kenny inte bidragit till en positiv utveckling heller. SKit samma, han bevisar att han är snabb och jag är ju fan av fars hans så visst är det kul.

Gustav O skrev:
2066494
Samtidigt som Suzukin inte har varit bra har, som det verkar, Kenny inte bidragit till en positiv utveckling heller. SKit samma, han bevisar att han är snabb och jag är ju fan av fars hans så visst är det kul.

Om man vänder på kakan, går det inte att urskönja att organisationen bakom suzukis team kanske inte vart den bästa?
När man med ganska "små" resurser som KR-teamet har, kan vara så mycket snabbare än suzukin redan nu?
KR-teamets ramar görs på samma ställe som exempelvis KTM's 125 och 250-ramar. En firma som gör ramar åt vem som helst som beställer.
Kanske en väg för suzuki att gå, eftersom de själva inte verkar kunna fixa det :tungan ;)

oFFkeFF skrev:
2066595 KR-teamets ramar görs på samma ställe som exempelvis KTM's 125 och 250-ramar. En firma som gör ramar åt vem som helst som beställer.
Kanske en väg för suzuki att gå, eftersom de själva inte verkar kunna fixa det :tungan ;)
Vem ?

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back