Moto GP 2

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Hoj
Honda oldschool - i bitar
Den underbare konga har än en gång lyckats fresta mej att börja med ett beroende framkallande dataspel, jag som inte ens kan nåt om datorer.. :crash

Jag är långt ifrån duktig, men jag tycker det är skitskojj, och bara idag har jag förbättrat mina varvtider TVÅ gånger å det radikalt mycket.. iaf mot för första gången jag spelade.. kan tänka mej hur himla underbart skoj det kommer bli när jag klarar av ännu högre tempo,bättre kurvtagningar å framför allt när jag får så många poäng att jag kan förbättra bågen. :tummenupp

Men än har jag lång bit kvar innan jag ens är lika duktig som konga! :Bugar

Tack Konga för att du inviger mej i diverse spel och står ut med mina puckade frågor.. :rodnar

Ha det bra alla och för er som inte börjat med detta spel så säger jag bara-sätt igång å kör så de ryker! :whip

Eders/Linn-som strax ska på puben. :öl

Typsikt :( jag skulle köpt det idag men köpte ett annat skit spel så får jag höra det här :(

Midnight club 2 iofs finns där en R1:ta att köra men den tar lång tid att få,ska åka och köpa motogp2 imorgon.

MotoGP 2 är helskoj, men det är så j-la mycket svårare än ettan när man kommer upp till legend nivå :(

oki men 3:an då? Hur är det? Är inte sugen på att lägga 700 i sjön

ja moto gp 2 rockar på pc tycker jag
tyvärr kör jag lika dåligt som vanligt men det är kul

4 gsxr av 5 får det nog. :squid

moto gp 3 till xbox är sämst... har testat det och ja tror de fick 3 i betyg (av 10) i superplay

Jag tycker MotoGP 2 till XBOXen är kanon, kollade många recensioner innan jag köpte det, och de flesta gav 8 av 10. Där finns ju massor av inställningar av hur realistiskt det skall vara, ställa in hojen osv. KÖP :fakta

/Jocke

Tycker det är riktigt kul till Xboxen, fast inte alldeles lätt att hålla koll på kontrollerna i början. Bara man vänjer sig så kan man nog köra rätt fort. Hyfsad fartkänsla också när man blåser upp bilden på en två meter bred duk. :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman