Moto GP 2

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Hoj
Honda oldschool - i bitar
Den underbare konga har än en gång lyckats fresta mej att börja med ett beroende framkallande dataspel, jag som inte ens kan nåt om datorer.. :crash

Jag är långt ifrån duktig, men jag tycker det är skitskojj, och bara idag har jag förbättrat mina varvtider TVÅ gånger å det radikalt mycket.. iaf mot för första gången jag spelade.. kan tänka mej hur himla underbart skoj det kommer bli när jag klarar av ännu högre tempo,bättre kurvtagningar å framför allt när jag får så många poäng att jag kan förbättra bågen. :tummenupp

Men än har jag lång bit kvar innan jag ens är lika duktig som konga! :Bugar

Tack Konga för att du inviger mej i diverse spel och står ut med mina puckade frågor.. :rodnar

Ha det bra alla och för er som inte börjat med detta spel så säger jag bara-sätt igång å kör så de ryker! :whip

Eders/Linn-som strax ska på puben. :öl

Typsikt :( jag skulle köpt det idag men köpte ett annat skit spel så får jag höra det här :(

Midnight club 2 iofs finns där en R1:ta att köra men den tar lång tid att få,ska åka och köpa motogp2 imorgon.

MotoGP 2 är helskoj, men det är så j-la mycket svårare än ettan när man kommer upp till legend nivå :(

oki men 3:an då? Hur är det? Är inte sugen på att lägga 700 i sjön

ja moto gp 2 rockar på pc tycker jag
tyvärr kör jag lika dåligt som vanligt men det är kul

4 gsxr av 5 får det nog. :squid

moto gp 3 till xbox är sämst... har testat det och ja tror de fick 3 i betyg (av 10) i superplay

Jag tycker MotoGP 2 till XBOXen är kanon, kollade många recensioner innan jag köpte det, och de flesta gav 8 av 10. Där finns ju massor av inställningar av hur realistiskt det skall vara, ställa in hojen osv. KÖP :fakta

/Jocke

Tycker det är riktigt kul till Xboxen, fast inte alldeles lätt att hålla koll på kontrollerna i början. Bara man vänjer sig så kan man nog köra rätt fort. Hyfsad fartkänsla också när man blåser upp bilden på en två meter bred duk. :)

Back