motivlack på cutsen

Vinylskärare?

ok, mot bättre vetande (dödskallemotiv på sporthoj) vart hittar man och vad kostar en vinylutskärning till klistermärke, nånn som gjort ett sådant tidigare här? och kan tipsa om kvalite och ställen som kan göra det?

Jag kan skära en HD logga att klistra över Triumphloggan så kanske det hänger ihop bättre dekalkonceptuellt :D

ok, mot bättre vetande (dödskallemotiv på sporthoj) vart hittar man och vad kostar en vinylutskärning till klistermärke, nånn som gjort ett sådant tidigare här? och kan tipsa om kvalite och ställen som kan göra det?

Jag kan skära en HD logga att klistra över Triumphloggan så kanske det hänger ihop bättre dekalkonceptuellt :D

Är väl bara åka förbi närmst reklam/dekalfirma - svårt o säga kostnad - mina två klistermärken som jag fixat till i photoshop som png-fil, gick på 500 - http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=35066

Skön HD, befriande å se! Påminner på nåt vis om den rödprickiga HD'n som kan ses i Stockholm med jämna mellanrum.

Du menar nyckelpigehojen? Det är Böning på SofiaHog som äger den. Den cykeln har sett ut så i årtionden! :D Det borde göras att sthlmsvykort på det ekipaget :D Sofia är en av de coolare hojklubbarna tycker jag.

boning.jpg

Du menar nyckelpigehojen? Det är Böning på SofiaHog som äger den.

Just så, den menar jag! Klart fräckare en dönickar, benknotor, skymningsblå ylande vargar, läbbiga monster och framtunga tanter som prompt ska bekläda annars i många fall fräcka ekipage.

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back