Tja! funderar på att få cutsen motivlackad med min avatar (upp och nedvända döskallen) ungefär 20x20cm vitt mot svart botten(cutsen är svart). Vad kan ett sånt jobb kosta och eller är det bättre att motivskära ett vinylklistermärke, vad tycker ni? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Motivlack är ALLTID fel.QUOTE]
Motivlack är adrig fel, däremot är designen ofta fel/malplacerad
Testa en klibba först och se om det verkigen ser ok ut......![]()
Motivlack är ALLTID fel.QUOTE]
Motivlack är adrig fel, däremot är designen ofta fel/malplacerad![]()
Om motivlack är fräsiga linjer (ej att föväxla med tribals) så är Jag med men oftast innebär motivlack ,vikingar, lokatter, felpropotionerade tjejer, mm så jag förblir skeptisk.
Om motivlack är fräsiga linjer (ej att föväxla med tribals) så är Jag med men oftast innebär motivlack ,vikingar, lokatter, felpropotionerade tjejer, mm så jag förblir skeptisk.
Precis, det är nästan alltid lite väl strejta motiv. Vikingaskepp, döskallar och en massa nationalromantisk dynga i naiv hårdrockstil.
Glömm inte lodjuren!![]()
På Harleyportalen har en skön lirare lackat sin hoj "Kärleksraketen" i bästa hampa-stil. Stenhård tycker jag mfl som uppenbarligen tröttnat på de obligatoriska döskallarnaDöskallar o sånt är för harleyåkare.
Brevid mitt jobb stod det en Lotus parkerad, motivlackad med någon Xena-liknande tjej och på sidan av bilen var det lackerat "Dragonslayer"
Bilen ägs av en man i övre medelåldern...
Kris?
Men, glömmer du inte nu alla svinhala truckers? Vill du påstå att de inte äger allt med sina fräna motivdekorerade tunga fordon eller?
På Harleyportalen har en skön lirare lackat sin hoj "Kärleksraketen" i bästa hampa-stil. Stenhård tycker jag mfl som uppenbarligen tröttnat på de obligatoriska döskallarna
http://www.theland.se/webbplatshant...E4rleksraketen&Forum_Title=Medlemmarnas+hojar
Tänk o få se hells angels på en sånPå Harleyportalen har en skön lirare lackat sin hoj "Kärleksraketen" i bästa hampa-stil. Stenhård tycker jag mfl som uppenbarligen tröttnat på de obligatoriska döskallarna
http://www.theland.se/webbplatshant...E4rleksraketen&Forum_Title=Medlemmarnas+hojar

Nigga please, den är en förolämpning mot allt hamparelaterat.
Jag ska lacka en ylande varg i norrlandskallt månsken på racehojen!![]()
På Harleyportalen har en skön lirare lackat sin hoj "Kärleksraketen" i bästa hampa-stil. Stenhård tycker jag mfl som uppenbarligen tröttnat på de obligatoriska döskallarna
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |