Motdemonstrationståg

Då har jag fått det hela om bakfoten, jag trodde våra politiker hade avsatt denna lediga dag (1 maj) för att vi skulle ha tid på oss att nyktra till :sjuk efter allt supande :öl på valborg.

Freppa skrev:
Ring Macho Woman och fråga vad hon tycker. Gör dig beredd att springa bara....

Vi diskuterade ämnet igår. Behöver jag säga att vi har våra meningsskiljaktigheter och inte kan enas om någonting?

Freppa freppa Freppa...

E annan har ju för flera år sedan varit ute och gått demostrationståg med plakat och allt.......

Dock inte den sedvanliga eller ditt "tåg".

"Ge oss mark till en motorpark" löd mitt plakat och dagen efter var jag på första sidan på DN :D

Jag har alltså gjort mitt för för få en bana till Stockholm.

Resten av "tågen" står jag över, sattsar bara på viktiga demostrationståg ;)

Nu har de vänstervridna ynglen haft "gatufest" i Stockholm igen, och "manifesterat" mot kapitalismen genom att krossa skyltfönster och försöka sig på att spöa snutar...

"Den som varit ung utan att vara vänster har inget hjärta,
den som är gammal och vänster har ingen hjärna."

chox skrev:
Nu har de vänstervridna ynglen haft "gatufest" i Stockholm igen, och "manifesterat" mot kapitalismen genom att krossa skyltfönster och försöka sig på att spöa snutar...

Är det bara jag som vill återinföra beridna kavalleriet? MED värja! Reclaim this!

Jag har startat en ny "Reclaim the streets"-falang som går ut på att börja köra hoj och bil på gågator. Om inte fotgängarna kan hålla sig till trottoarerna så har de fan inte ute att göra.

McB skrev:
Jag har startat en ny "Reclaim the streets"-falang som går ut på att börja köra hoj och bil på gågator. Om inte fotgängarna kan hålla sig till trottoarerna så har de fan inte ute att göra.

Reclaim the sidewalks? kanske skulle vara något.
Vi kör hoj där folk går och kastar gatsten på vanligt folk istället för på poliserna.

Vad är det för fel på vissa ungdomar igentligen? :3freak
Fram med maskerade omärkta poliser med högspänningsvapen och gummikulor, vatten kanoner, ridande poliser och arga hundar.

zykl0n skrev:
Vi kör hoj där folk går och kastar gatsten på vanligt folk istället för på poliserna.

Fram med maskerade omärkta poliser med högspänningsvapen och gummikulor, vatten kanoner, ridande poliser och arga hundar.

Vilket roligt samhälle vi skulle få! Man skulle aldrig kunna slappna av, hela tiden behöva vara rädd för att storebror ser en. Kul!

zykl0n skrev:

Här i Västerås inträffade det en riktigt otrevlig händelse. Jag tror det var förra helgen när tre 16- åriga pojkar slår ner och rånar en 84 år gammal kvinna med basebollträ. Sådana brott tycker jag kräver ett motsvarande straff.

Ninja-Mackan skrev:
Här i Västerås inträffade det en riktigt otrevlig händelse. Jag tror det var förra helgen när tre 16- åriga pojkar slår ner och rånar en 84 år gammal kvinna med basebollträ. Sådana brott tycker jag kräver ett motsvarande straff.

Skicka dem till ett hem för våldsbenägna åldringar med tillgång till vapen och se hur de trivs. :D

Ninja-Mackan skrev:

"Men det hör inte hemma i ett modernt samhälle. Vill du hugga av händerna på de som stjäl hojar med?"
Kan man läsa lite härodär........ Jag säger allmänn avrättning med chans till stening av publiken innan de hänger.....

750RR

Upp, trälar uti alla stater,
som hungern bojor lagt uppå
Det dånar uti rättens krater,
snart skall uppbrottets timma slå.
Störtas skall det gamla snart i gruset.
Slav, stig upp för att slå dig fri!
Från mörkret stiga vi mot ljuset,
från intet allt vi vilja bli.

Upp till kamp emot kvalen.
Siste striden det är,
ty Internationalen
till alla lycka bär.
Sista striden det är,
ty Internationalen
åt alla lycka bär.

I höjden räddarn vi ej hälsa,
ej gudar, furstar stå oss bi,
nej, själva vilja vi oss frälsa,
och samfälld skall vår räddning bli
För att kräva ut det stulna, bröder,
och för att slita andens band,
vi smida medan järnet glöder,
med senig arm och kraftig hand.

Siste striden det är,
ty Internationalen
till alla lycka bär.
Sista striden det är,
ty Internationalen
åt alla lycka bär.

I sin förgudning avskyvärda,
månn´guldets kungar nånsin haft
ett annat mål än att bli närda
av proletärens arbetskraft?
Vad han skapat under nöd och vaka
utav tjuvar rånat är;
när folket kräva det tillbaka
sin egen rätt de blott begär.

Siste striden det är,
ty Internationalen
till alla lycka bär.
Sista striden det är,
ty Internationalen
åt alla lycka bär.

Båd´stat och lagar oss förtrycka
vi under skatter dignar ner.
Den rike inga plikter tycka,
den arme ingen rätt man ger.
Länge nog som myndingar vi böjt oss,
jämlikheten skall nu bli lag.
Med plikterna vi hittills nöjt oss .
Nu taga vi vår rätt en dag.

Siste striden det är,
ty Internationalen
till alla lycka bär.
Sista striden det är,
ty Internationalen
åt alla lycka bär.

Till krigets slaktande vi dragits,
vi mejats ned i jämna led.
För furstars lögner har vi slagits,
nu vill vi skapa evig fred.
Om de oss driver, dessa kanibaler,
mot våra grannar än en gång,
vi skjuter våra generaler
och sjunger broderskapets sång.

Siste striden det är,
ty Internationalen
till alla lycka bär.
Sista striden det är,
ty Internationalen
åt alla lycka bär.

Arbetare, i stad på landet,
en gång skall jorden bliva vår
När fast vi knyta brodersbandet,
då lättingen ej råda får.
Många rovdjur på vårt blod sig mätta
men när vi nu till vårt försvar,
en dag en gräns för dessa sätta,
skall solen stråla lika klar.

Siste striden det är,
ty Internationalen
till alla lycka bär.
Sista striden det är,
ty Internationalen
åt alla lycka bär.

Men ni ska veta att jag tar avstånd från alla jävla hippierörelser som till exempel Reclaim the Streets, Militanta <sätt in valfri rörelse här>, Veganer, New Age fjanterier och allt annat där medlemmarna till största delen består av killar och tjejer med komplex...

McB skrev:
Stalin var en bra kille. :rolleyes:

Vart tusan har du fått det ifrån? Stalin var en diktator, så långt ifrån kommunist man kan komma enligt mig...

Jävla lustigt att så fort någon nämner kommunist så dras det upp Stalin och Nordkorea och dittan och dattan...men ingen höjer på ögonbrynet när någon säger kristendom...

Spanska inkvisitationen, conquistadorerna, korstågen, you name it...miljoner döda i kristendomens namn, precis som miljoner döda i kommunismens namn i soviet...

-----------------------------------------------------
Exploring the seas to conquer new lands
Troops arrayed by the church
Sanctified and blessed they set out
Crusaders, gentiles' scourge

They fight, they kill, they rape
Under the banner of the 'holy' church
They hunt, they lie, they cheat, thry steal
Doing dirty deeds under churchbell's peal

Conquistadores -
- Hungry for gold, doing as the religious madman told
Conquistadores -
- Religion's knight, havoc and death caused by pride

Pearls of glass for ingets of gold
Violence, force and deceit
Taking the wealth or the Indian's life
Their way of feeding their greed

Heathen must turn to Christianity
It's like 'believe or die'
Arrogance and blindless, religion's force
Believers never ask the reason why

-Running Wild - Conquistadores-
-----------------------------------------------

Last edited:
Burre skrev:
Vart tusan har du fått det ifrån? Stalin var en diktator, så långt ifrån kommunist man kan komma enligt mig...

Jävla lustigt att så fort någon nämner kommunist så dras det upp Stalin och Nordkorea och dittan och dattan...men ingen höjer på ögonbrynet när någon säger kristendom...

Spanska inkvisitationen, conquistadorerna, korstågen, you name it...miljoner döda i kristendomens namn, precis som miljoner döda i kommunismens namn i soviet...

Medhåll! Kristendomen har orsakat precis lika mycket, om inte ännu mer lidande än kommunismen. Dock kan man anklaga de flesta religioner för att ha ställt till med lidande.

När det gäller kommunism, så förstår jag inte vad det är folk kämpar för. Kommunism i sitt originaluförande, innan Lenin, Engels och Stalin kom in i bilden, är den ultimata politiska ideologin, men tyvärr en utopi.

McB skrev:
Medhåll! Kristendomen har orsakat precis lika mycket, om inte ännu mer lidande än kommunismen. Dock kan man anklaga de flesta religioner för att ha ställt till med lidande.

När det gäller kommunism, så förstår jag inte vad det är folk kämpar för. Kommunism i sitt originaluförande, innan Lenin, Engels och Stalin kom in i bilden, är den ultimata politiska ideologin, men tyvärr en utopi.

Lenin och Engels gjorde väl aldrig något? Engels var väl inget annat än en författare och Lenin hade aldrig ensam makt över Sovjet...Stalin däremot var en idiot och mer kapitalist än kommunist

Jag kan ha fel om Engels och Lenin...min kommunisthistoria är inte helt perfekt

Freppa har ju så rätt. Det fanns en gammal paroll som jänkarna använde under Vietnam som lydde -Better dead than red!!!. Den kan vi damma av till tåget. Eller kanske något nytt i stil med -Göran är för fet, för att åka plastraket!!!.

p.s. Det är sossarnas fel att svensken har blivigt feg!!! :fakta

p.s igen Hyr in militär från sydkorea nästa gång vänstepacket vill riva Göteborg dom vet faan hur man tas med demonsterrande ohyra. :finger

p.s. igen igen Jag tror minsan att Burre har Maos lilla röd under kudden!!!

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back