Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Freppa skrev:Ring Macho Woman och fråga vad hon tycker. Gör dig beredd att springa bara....
chox skrev:Nu har de vänstervridna ynglen haft "gatufest" i Stockholm igen, och "manifesterat" mot kapitalismen genom att krossa skyltfönster och försöka sig på att spöa snutar...
McB skrev:Jag har startat en ny "Reclaim the streets"-falang som går ut på att börja köra hoj och bil på gågator. Om inte fotgängarna kan hålla sig till trottoarerna så har de fan inte ute att göra.
zykl0n skrev:Reclaim the sidewalks? kanske skulle vara något.
Vi kör hoj där folk går och kastar gatsten på vanligt folk istället för på poliserna.
Vad är det för fel på vissa ungdomar igentligen?![]()
Fram med maskerade omärkta poliser med högspänningsvapen och gummikulor, vatten kanoner, ridande poliser och arga hundar.
zykl0n skrev:Reclaim the sidewalks? kanske skulle vara något.
Vi kör hoj där folk går och kastar gatsten på vanligt folk istället för på poliserna.
Vad är det för fel på vissa ungdomar igentligen?![]()
Fram med maskerade omärkta poliser med högspänningsvapen och gummikulor, vatten kanoner, ridande poliser och arga hundar.
Ninja-Mackan skrev:Här i Västerås inträffade det en riktigt otrevlig händelse. Jag tror det var förra helgen när tre 16- åriga pojkar slår ner och rånar en 84 år gammal kvinna med basebollträ. Sådana brott tycker jag kräver ett motsvarande straff.
Ninja-Mackan skrev:Här i Västerås inträffade det en riktigt otrevlig händelse. Jag tror det var förra helgen när tre 16- åriga pojkar slår ner och rånar en 84 år gammal kvinna med basebollträ. Sådana brott tycker jag kräver ett motsvarande straff.
McB skrev:Stalin var en bra kille.![]()
Burre skrev:Vart tusan har du fått det ifrån? Stalin var en diktator, så långt ifrån kommunist man kan komma enligt mig...
Jävla lustigt att så fort någon nämner kommunist så dras det upp Stalin och Nordkorea och dittan och dattan...men ingen höjer på ögonbrynet när någon säger kristendom...
Spanska inkvisitationen, conquistadorerna, korstågen, you name it...miljoner döda i kristendomens namn, precis som miljoner döda i kommunismens namn i soviet...
McB skrev:Medhåll! Kristendomen har orsakat precis lika mycket, om inte ännu mer lidande än kommunismen. Dock kan man anklaga de flesta religioner för att ha ställt till med lidande.
När det gäller kommunism, så förstår jag inte vad det är folk kämpar för. Kommunism i sitt originaluförande, innan Lenin, Engels och Stalin kom in i bilden, är den ultimata politiska ideologin, men tyvärr en utopi.

|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller