motardtröja

Jag vill ha en tröja oavsett, men vill inte att antalet människor som verkligen beställer en tröja halveras just för prisets skull...

Nu har jag inte läst igenom hela tråden så skäll om ni vill. Men har ni kommit fram till villken av färgerna det blir eller får man välja färgen själv på tröjorna som Zana länkar till?

I villket fall så ska jag skriva upp mig :tummenupp

ledsen jag är sjuk o har inte kunnat ens prata ordentligt idag. ska försöka kolla upp allt imorgon.

Therudeboy skrev:
Nu har jag inte läst igenom hela tråden så skäll om ni vill. Men har ni kommit fram till villken av färgerna det blir eller får man välja färgen själv på tröjorna som Zana länkar till?

I villket fall så ska jag skriva upp mig :tummenupp

Det blir den gulblåa varianten som det ser ut just nu iallafall, den har fått flest röster...

I och för sig har just röd och orange fått fler röster tilsammans, det ultimata vore om dessa tre färger gick att välja mellan... Det vore väl lite mer pill för tryckeriet om det vore på det viset = högre pris vilket inte är så kul kanske...

Vilken färg hade tex. du valt darudeboi?

@Swedie: Det är ok! Än så länge är det långt till sommarn/våren. Just nu är det ca 10 minusgrader och det kom ett par cm snö för en stund sen, så motardtröja är väl inte direkt nån brådska med...

Take your time... :tummenupp

Zana skrev:
Vilken färg hade tex. du valt darudeboi?

Färgen spelar mindre roll för min del, rättar mig efter vad det blir. Men en hood hade nog varit mer nice än vanlig tröja.

Får väl hålla koll på det här med tryck, för våren närmare sig här för oss. En månad till så är det bra väder här.

CoRuS skrev:
:rofl vem stoppade en lugnande tablett i dig nu då ;)

/Mange

Ok, förut var det 10 grader och jag var jävligt optimistisk... Nu är jag däremot helt otroligt pessimistisk, ärligt talat tror jag inte vi kommer få nån värme... Någonsin...

Pissland... :huvet

:rolleyes:

Cybernisse skrev:
Jag har bara fått ett prelemenärt svar vilket ger er ett pris runt 300-340kr, och att tröjorna inte kan tryckas förens tidigast om 1-1.5 vecka.

Ja e snart klar med orginalet. Jag slänger upp det under helgen. :yoparty
jag tycker att det här låter 100 gånger bättre

Jag kan nog greja 400kr inkl frakt. Pratat med tryckeriet nu. Jag trodde oxå ni ville ha munktröjor, vilket är dyrare. Så 400kr ink frakt är mitt pris.

Swedie skrev:
Jag kan nog greja 400kr inkl frakt. Pratat med tryckeriet nu. Jag trodde oxå ni ville ha munktröjor, vilket är dyrare. Så 400kr ink frakt är mitt pris.
då börjar det låta mer intressant..

swedy säger ju ju 450kr för en munk

blom skrev:
jag är på och köper en tröja från supermotard.se pmade din bror men har inte fått någe svar.

Du är välkommen att beställa en eller flera när vi är färdiga med det vi vill trycka. Vad som än händer med den här beställningen på SH så kommer vi att trycka. "Grupptröja" men åxå med andra motiv...

Brorsan har en såndäringa familj som kräver sin beskärda del av hans 24timmarsdygn. Därför är han hemlig imellanåt.

/Mange

Back