Motardträff i sommar?

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Bästerås
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
Vet inte om det har varit uppe förr, men jag tycker det skulle va görtrevligt om motardbastarder runt om i mellansverige (folk från hela sverige är naturligtvis välkommna om man orkar åka långt) kunde sammanstråla nånstans för lite busåka m.m. Här i Västerås är vi inte så många som kör motard, men vet ju att det finns en massa motardister inom rimligt avstånd. Man skulle ju kunna träffas i nån stad en lördag t.ex. och bränna runt lite i stan, kanske åka till nån flygraka och slanga, snacka skit och filma lite. Skulle va kanon tycker jag! :tummenupp

Visst finns ju GR-dagen och sånt, men det är ju inte "bara" för motardister. :tungan

Sååå... Vad säger ni? :7peta
 
Kan vara trevligt! Ett tips är att följa med till Åland vid något tillfälle. Där kör vi hela dagarna och bastar och dricker pilsner på kvällarna. Billigt är det också.
 
SuperKnutte skrev:
Vet inte om det har varit uppe förr, men jag tycker det skulle va görtrevligt om motardbastarder runt om i mellansverige (folk från hela sverige är naturligtvis välkommna om man orkar åka långt) kunde sammanstråla nånstans för lite busåka m.m. Här i Västerås är vi inte så många som kör motard, men vet ju att det finns en massa motardister inom rimligt avstånd. Man skulle ju kunna träffas i nån stad en lördag t.ex. och bränna runt lite i stan, kanske åka till nån flygraka och slanga, snacka skit och filma lite. Skulle va kanon tycker jag! :tummenupp

Visst finns ju GR-dagen och sånt, men det är ju inte "bara" för motardister. :tungan

Sååå... Vad säger ni? :7peta

Bar ide´!! :tummenupp

Men vi kanske skulle åka till åland oxå... :yoparty
Din pickis tar väll lätt en fyra fem hojar på flaket? :rofl
 
SuperKnutte skrev:
Vet inte om det har varit uppe förr, men jag tycker det skulle va görtrevligt om motardbastarder runt om i mellansverige (folk från hela sverige är naturligtvis välkommna om man orkar åka långt) kunde sammanstråla nånstans för lite busåka m.m. Här i Västerås är vi inte så många som kör motard, men vet ju att det finns en massa motardister inom rimligt avstånd. Man skulle ju kunna träffas i nån stad en lördag t.ex. och bränna runt lite i stan, kanske åka till nån flygraka och slanga, snacka skit och filma lite. Skulle va kanon tycker jag! :tummenupp

Visst finns ju GR-dagen och sånt, men det är ju inte "bara" för motardister. :tungan

Sååå... Vad säger ni? :7peta

Enkelt :tummenupp Hyr Midlanda Motorpark en dag,jag tror att det var 14 motarder där en dag i sommras.och om det regnar spelar ingen roll med motard :D

Johan http://www.n-r-s.se/roadracing.htm
 
Abris skrev:
Bar ide´!! :tummenupp

Men vi kanske skulle åka till åland oxå... :yoparty
Din pickis tar väll lätt en fyra fem hojar på flaket? :rofl

Hehe.. Klart den lastar fem hojar utan problem! :tungan
Åland vore skoj faktiskt, vi får kolla upp det tycker jag!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top