SuperKnutte
Lägg av!
- Gick med
- 12 Sep 2003
- Ort
- Bästerås
- Hoj
- KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
Vet inte om det har varit uppe förr, men jag tycker det skulle va görtrevligt om motardbastarder runt om i mellansverige (folk från hela sverige är naturligtvis välkommna om man orkar åka långt) kunde sammanstråla nånstans för lite busåka m.m. Här i Västerås är vi inte så många som kör motard, men vet ju att det finns en massa motardister inom rimligt avstånd. Man skulle ju kunna träffas i nån stad en lördag t.ex. och bränna runt lite i stan, kanske åka till nån flygraka och slanga, snacka skit och filma lite. Skulle va kanon tycker jag!
Visst finns ju GR-dagen och sånt, men det är ju inte "bara" för motardister.
Sååå... Vad säger ni?
Visst finns ju GR-dagen och sånt, men det är ju inte "bara" för motardister.
Sååå... Vad säger ni?

