Motardfilm från Götet

Ser förjävla roligt ut , synd bara att det inte finns lika många i sthlm som vill köra sådär!

:tummenupp

Hur gick det med han som vurpade?:arsele

Kul film!

Jag ska sälja Teneren imorgon (hoppas jag) och köpa en motard istället till våren. Jag vill också leka!!!:)

Man blir ju inte liiite sugen på motard när man ser på såna här filmer :gnissla Skulle vara roligt med lite fler "run by" klipp i nån kurva och lite hjälmkameror dock. Blev lite tjatigt att se från bilen..

Kan tänka mig att Kesokungen fick bra ont i röven iaf. :yoparty

Fan va gött de e me motard! ma får aldrig nog.. synd att man har ölat, blev jävligt stöksugen efter filmen (bra skit förresten:tummenupp ) ähh de e en dag imorrn åxå

Skön film, mindre zoom = inte så skakigt, härligt annars

Cool rulle.

Ett tips till han som filmar, tryck kameran mot bilen så blir den stadig.

Hur gick det med han som slog över då? Vad hände egentligen? Fel växel i eller?

Läskigt när det väl går för långt sådär. Det är känslan man får när man försöker ta upp den på en för hög växel eller i för hög fart att den inte riktigt kommer sen lyckas man få till en redig studs och är påväg runt. :3freak
Vad många ni är!.. fy sjutton vad kul!.. flytta? :rolleyes:

philsson skrev:
2483327 Läskigt när det väl går för långt sådär. Det är känslan man får när man försöker ta upp den på en för hög växel eller i för hög fart att den inte riktigt kommer sen lyckas man få till en redig studs och är påväg runt. :3freak
Vad många ni är!.. fy sjutton vad kul!.. flytta? :rolleyes:

Vi är ett gött gäng här.....ca 35-40 på mailinglistan. Som mest har vi varit 27 ute å åkt samtidigt, men då var det svårt å hålla ihop gänget:yoparty

Gött att det inte hände med Kesokungens förra R1:a... Hade väl vart lite högre farter då:3freak

Trevlig film:tummenupp

självklart skall ni flytta hit!!!! hur kan man vilja bo i någon annan stad när gbg finns med alla motarder!

Försök koda i wmv nästa gång :) Tar ju år att få ner grejerna när det är i mpeg och man leechar i ~500kbs... :(

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti