Motardfilm från Götet

Skakigt och förmycket bakhjuls åk..===långtråkigt...De enda fräna va ju killen som slog över. Hoppas de gick bra bara..

Ni ser ut att ha jävligt kul ut annars...

///micke

fyfan, gjort en likadan crash jag med.

Minns att jag precis la i 4an (kör bara 125a), så gick det upp för högt och jag har bara trumbroms på den 125an, jag drog över och gled bredvid hojen på magen ett antal meter. Kommer ihåg att jag tänkte "fan vad coolt det gnistrar om hojen".

Sen gled jag ut på en gräsplätt och försökte ställa mig upp, men hade fart kvar så jag fick fäste med fötterna och sen blev det svart. Kompisarna berättade sedan att jag slagit hakan i knät och sedan flugit runt baklänges 1,5 varv och landat på skallen.

Tydligen såg det ganska hemskt ut då dom först trodde jag brutit nacken. Som tur var hade jag massa skydd och en bra hjälm så jag klarade mig fint, bortsett från skrapsår,blödande käft(kanske också brutet näsben) och en rejäl huvudvärk.

//Niklas

Last edited:
Det är sånna här filmer som får mig att tveka lite vad det gäller min bakhuls karriär jag vill verkligen inte skrota i, men det är ju så gött att uuiiiillla,

Har prescis lärt mig att koppla upp dominatorn på 2an (endast haft körkortet en månad) but my greatest fear är ju att slå över, skrotad hoj kanske nån bruten arm eller liknande det vil jag inte!

Men men man måste ju spela om man skall vinna osv man får ju inte vara rädd för å leva bla bla bla

(39 graders feber, det är nog därför jag yrar)

Den laddar.... den laddar... o.... 1 timme 25 min kvar.... ;)

Under tiden.. Ni som är intresserade o har möjlighet, kom ner till Ring Knutstorp o se tävlingen den 7-8/10.

Tja en helt okej film men har lite åsikter om hur den skulle kunnas göra bättre. Hålla stilla kameran så mycket det går sluta zoma för mycket och skulle vilja ha ombord filmning när någon busar på slangen ocu city körning avenyn och alen där man känner mer igen sig. Bra film men bättre lycka nästa gång kan någon linka till motard forumet som han snackar om för körningar

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...