Werner666
On Iron Horse he flies
Nån som vet om ett par motardfälgar till en GasGas 250-02 passar på en 525-06 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Eftersom ca 95% av alla motardhjul ute på annons är till KTM är det väl enklare att köpa bolt on?
Jo ifs. Men killen som har fälgarna jobbar på samma skift o bor typ 5min från mitt.Så ur smidighetsfaktorn så hade det ju varit bra om det passat.
(Tror inte det e en -02 utan en -04 om det nu gör nån skillnad)
NU e det nog inte bredden jag e orolig för, utan snarare offset(stavas hur?) på skivor o drev som kan spöka...
NU e det nog inte bredden jag e orolig för, utan snarare offset(stavas hur?) på skivor o drev som kan spöka...
Hur har du då tänkt göra för att få skiva o drev på rätt ställe?
Bromsoket är väl inte så lätt att flytta och om framdrev och bakdrev inte är i linje blir väl det lite jobbigt för kedjan?
Enlighten me![]()

Ja du Igge.. Du skrev att FÄLGEN var breddar o det var det jag svarade på . Om du skrivit att du menade navet så hade jag INTE skrivit o svarat som jag gjorde. O om Jag inte har fel så iom att jag skrev offset så borde det vara underförståt att jag e inte vill flytta bromsok/drev...
Ja ja vet att jag bara skrev fälgar i mitt 1:a med. Men i den meningen så tycker jag inte att det kan feltolkas.Däremot så feltolkade jag det i Igges med, Tog förgivet att han menade att fälgen o inte navet .![]()

|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem