xrperra
ståckholmsjävel
farmerlip skrev:Hold your horses....Ska du tävla så känns det som om du måste ha kedjestyret kvar. Det har åtminstonde varit krav på detta vi ett tillfälle.
Pga att det inte är kul att få in nån kroppsdel mellan drev och kedja.
Kedjestyret??? eller kedjeskyddet??
Kedjestyraren tar man definitivt inte bort och kedjeskydd existerar inte
på min hoj(import XR,finns varken fästen eller skydd
Jag har aldrig sett nån tävlingsklar motard med kedjeskydd heller
men det kanske finns