Så går det...
Sommaren är nära och inga sm-fälgar... då köper man fort o fel!!! :kocko
Köpte ett par fälgar av en snubbe
i gtb... passar KTM sa han!
Guldfärgade Excelbanor med talonnav komplett med drev o skivor..
Utan att höra mig för med nån som vet bättre så slog jag ju till...tänkte att de där fixar jag till på en kvart...
Framfälgen passar ju som en fläskläpp
.... adapter till bromsoket fräste jag på en lunchrast
. Baknavet passar oxå utan större problem
MEN
...fälgbanan som är 4.25" ligger tyvärr 10mm för långt åt höger!!
Går det att lösa?? Ekra om?
Funderar på att svarva ner drevet och flytta in fälgen ett par mm men det saknas fortfarande 8..
Hur konstig blir hojjen med bakdäcket 8mm för långt åt höger.. eller märker man inte av det???
Tacksam för svar...
Sommaren är nära och inga sm-fälgar... då köper man fort o fel!!! :kocko
Köpte ett par fälgar av en snubbe
i gtb... passar KTM sa han!Guldfärgade Excelbanor med talonnav komplett med drev o skivor..
Utan att höra mig för med nån som vet bättre så slog jag ju till...tänkte att de där fixar jag till på en kvart...
Framfälgen passar ju som en fläskläpp
MEN
...fälgbanan som är 4.25" ligger tyvärr 10mm för långt åt höger!! Går det att lösa?? Ekra om?
Funderar på att svarva ner drevet och flytta in fälgen ett par mm men det saknas fortfarande 8..
Hur konstig blir hojjen med bakdäcket 8mm för långt åt höger.. eller märker man inte av det???
Tacksam för svar...
