Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Adrian_J skrev:Ett naturligt steg när sporthojsdårarna tycker deras premier är för dyra. Men det gäller nog snart en klass till... Hoppas det inte drar med sig offroadförsäkringarna också!
Adrian_J skrev:Ett naturligt steg när sporthojsdårarna tycker deras premier är för dyra. Men det gäller nog snart en klass till... Hoppas det inte drar med sig offroadförsäkringarna också!
PutteLiten skrev:Håller med, men dock så kostar det inte lika mkt att klota med en Motard, så lika dyrt som sporthojar tror jag inte det kommer att bli.
Jag brydde mig inte ens om att fundera på att kontakta f-bolaget när jag vurpade min XR. Billigare att laga själv än att betala självrisken...![]()
Adrian_J skrev:Visst, skadorna på hojen är försumbara. Men en invalido på motard kostar exakt lika mycket som en på sporthoj. Vagnskadebiten i försäkringen är väl inte det som kostat f.bolagen mest, det är trafikdelen på invalidiserade ungdomar som ska ha betalt livet ut. Den kostar flera miljoner till skillnad från en ny cykel som i sammanhanget är nästan gratis. Min teori är att det kommer bli dyrt även här, motard är en genre som tydligen lockar sporthojsåkarna, och det är ofta en "viss typ" av människor...om det går i 270 km/h eller 130 spelar ganska liten roll utan vett. Så populariteten är på gott och ont, vore trist för de inbitna motard åkarna om premierna stiger som en raket.
Marals76 skrev:Sitter och undrar när motardbomben ska komma till Trollhättan![]()
Typ bara jag som kör enstånka här i stan.
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |