Hej hej.
Idag vid 18:nånting vart jag på väg hem till VH. På vägen vid Kockum hörde och såg jag två motarder komma i full spetta. En på bakhjulet. Dom mötte upp med lite random hojar ute på parkeringen där bakom Scaniahallarna. Såg jäkligt kul ut och hade jag inte haft bråttom hem hade jag garanterat stannat för en pratstund. ;D
Vill mest veta vad det är för hojar som kom brummande och vad dom har för avgassystem. Riktigt riktigt najs ljud i båda måste jag säga. ;D
Idag vid 18:nånting vart jag på väg hem till VH. På vägen vid Kockum hörde och såg jag två motarder komma i full spetta. En på bakhjulet. Dom mötte upp med lite random hojar ute på parkeringen där bakom Scaniahallarna. Såg jäkligt kul ut och hade jag inte haft bråttom hem hade jag garanterat stannat för en pratstund. ;D
Vill mest veta vad det är för hojar som kom brummande och vad dom har för avgassystem. Riktigt riktigt najs ljud i båda måste jag säga. ;D



