Motarder i Malmö idag? 4/9

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Ort
Hemma
Hoj
Supermotarrrrd
Hej hej.
Idag vid 18:nånting vart jag på väg hem till VH. På vägen vid Kockum hörde och såg jag två motarder komma i full spetta. En på bakhjulet. Dom mötte upp med lite random hojar ute på parkeringen där bakom Scaniahallarna. Såg jäkligt kul ut och hade jag inte haft bråttom hem hade jag garanterat stannat för en pratstund. ;D

Vill mest veta vad det är för hojar som kom brummande och vad dom har för avgassystem. Riktigt riktigt najs ljud i båda måste jag säga. ;D
 
ja gissar på ktm 690 smc...

acra såfall.. men va vet jag.. men de va ju stunt torsdag ju å de brukar va 2-4 st 690 där, plus nån 660...

ja har dock den snyggaste 690... mest så du vet..:pannkyss
 
ja gissar på ktm 690 smc...

acra såfall.. men va vet jag.. men de va ju stunt torsdag ju å de brukar va 2-4 st 690 där, plus nån 660...

ja har dock den snyggaste 690... mest så du vet..:pannkyss

Inte för att vara så. Men jag ser skillnad på en 690 och en LC4. Jag är ga mycket mer skillad än så på KTM. ;P

690 är väl sådär. Lite för modern tycker jag nästan. Absolut en fin hoj och ja, klart jag är avundsjuk på dig. Höhö.. Inget slår dock baken på en välhållen 05-07 660! :drool

Så varje torsdag brukar där vara röj? Får glida dit nästa torsdag då och ställa lite dumma frågor och vara social. ;D
 
Nu e de ju faktiskt så att 690 är också en lc4 och för de andra så e ju ändå 660ín så ful i baken så de inte e sant. Liknar fan en gammal 70tals cross
:yoparty
 
Nu e de ju faktiskt så att 690 är också en lc4 och för de andra så e ju ändå 660ín så ful i baken så de inte e sant. Liknar fan en gammal 70tals cross
:yoparty

Orka? ><

Okej okej 690 är också en Lc4. Men jag menade ju såklart den ursprungliga Lc4an. ;D

Nej och ja. Den ser ut som en Motard ska se ut. Rå, stark och sexxeh! :drool
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top